تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۲۵۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰

تکذیب ابتلای زائران همدانی به کرونا

بیماری کرونا نوعی بیماری ویروسی است که از طریق شتر به انسان منتقل می شود و دو نفر که در کرمان به این بیماری مبتلا شدند، زائر نبوده و در استان خود به طور مستقیم با شتر در ارتباط بودند، بنابراین این بیماری هیچ ارتباطی به زائران ندارد.
تدبیر24:مدیر حج و زیارت استان همدان از اعزام یک هزار و ۵۶۵ نفر زائر همدانی به حج تمتع در سال جاری خبر داد.

"محسن ساغرچی” در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در سال جاری یک هزار و ۵۶۵ نفر زائر همدانی برای حج تمتع آماده می شوند که میانگین سنی آنها بین ۶۵ تا ۷۰ سال است.

وی با بیان این مطلب که بیماری کرونا تنها در بین زائران شیوع نمی‌یابد، گفت: بیماری کرونا نوعی بیماری ویروسی است که از طریق شتر به انسان منتقل می شود و دو نفر که در کرمان به این بیماری مبتلا شدند، زائر نبوده و در استان خود به طور مستقیم با شتر در ارتباط بودند، بنابراین این بیماری هیچ ارتباطی به زائران ندارد.

ساغرچی تصریح کرد: خوشبختانه این بیماری در عربستان فروکش کرده و هیچ یک از زائران سفر عمره از همدان تا کنون به این بیماری مبتلا نشده است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: