تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۲۵۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۳
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از انهدام باند قاچاق اسلحه و دستگیری چهار نفر در شهرستان جیرفت خبر داد.
تدبیر24:مجید رستمی شنبه شب در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: طی عملیاتی که با دستور دادستان جیرفت صورت گرفت ماموران اطلاعاتی این شهرستان موفق به شناسایی و انهدام یک باند قاچاق سلاح در شهرستان جیرفت شدند.
وی ادامه داد: اعضای این باند نیز که چهار نفر بودند در ورودی شهر و قبل از توزیع سلاح‌های غیرمجاز در چنگال قانون گرفتار و تحویل مقمامات قضایی شدند.

دادستان جیرفت با اشاره به اینکه این باند از عنوان سفرهای خانوادگی و یا خودروی حامل بار برای پوشش قاچاق اسلحه استفاده می‌کردند، تصریح کرد: یکی از افراد این باند که در واقع سرکرده این گروه بود سابقه قاچاق اسلحه را داشته و فرد دیگری از این گروه نیز قبلا اقدام به قلچاق مواد مخدر کرده بود.

کشف و ضبط ۴۳ قبضه سلاح غیرمجاز در جیرفت

این مسئول از کشف ۴۳ اسلحه شکاری در این عملیات خبر داد و افزود: سلاح های کشف شده به روز و جدید بودند که یکی از انواع آنها موسوم به وینچستر آمریکایی است.

رستمی با اشاره به ضبط دو دستگاه خودرو از باند گفته شده، افزود: این افراد سلاح‌های غیرمجاز را از غرب کشور تهیه و به شهرستان جیرفت و مناطق مجاور این شهرستان منتقل می‌کردند.

دادستان عمومی و انقلاب جیرفت یادآور شد: در صورتیکه این سلاح‌ها در بین افراد پخش می شد و به دست افراد فاقد صلاحیت می‌افتاد می‌توانست باعث بروز جرائم خشن بسیاری مانند قتل شود.

رافت اسلامی در انتظار اعتراف دارندگان سلاح های غیرمجاز در جیرفت

رستمی همچنین از برخورد قاطع دستگاه قضایی و نیروی انتظامی با افراد دارای اسحله غیرمجاز خبر داد و افزود: از کسانی که دارای سلاح بدون مجوزهستند می خواهیم که به صورت داوطلبانه نسبت به تحویل این سلاح ها اقدام کرده و مورد رافت اسلامی قرار گیرند.

وی همکاری مردم در این زمینه را حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: برای برقراری امنیت در شهرستان علاوه بر تلاش دستگاه قضایی، نیروی انتظامی و نیروهای اطلاعاتی باید مردم نیز همکاری داشته و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق تلفن ۱۳۳ به اطلاع ستاد خبری اداره اطلاعات شهرستان جیرفت برسانند.

این مسئول قضایی مجازات نگهداری اسحله فاقد مجوز را ۱۵ سال حبس عنوان کرد و یادآور شد: همچنین طی روزهای گذشته ۹ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز نیز در شهرستان جیرفت کشف و ضبط شد.

دادستان عمومی و انقلاب جیرفت همچنین تصریح کرد: افرادی که سلاح دارای مجوز نیز دارند باید در استفاده از آن نهایت دقت را به کار گیرند و در صورتی که از سلاح خود در موراد غیر ضروری و برای ایجاد رعب و وحشت استفاد کنند مورد برخورد دستگاه قضایی قرار گرفته و سلاح آنها نیز توقیف خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها