تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۲۵۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۶
غلامعباس توسلي جامعه‌شناس
بايد اين افراد و گروه‌ها به مردم شناسانده شوند و منافع و مقاصد اين گروه‌ها به مردم معرفي شود تا در سايه چنين اقداماتي بتوان از بروز اين تندروي‌ها و هتاكي‌ها جلوگيري كرد.
تدبیر24: نمي‌توان برخی مخالفان دولت را تندرو ناميد بلكه در ميان اين تندرو‌ها افرادي هم هستند كه از دولت گذشته فوايدي نصيب آنها مي‌شد و منصب و مقام‌هاي مختلفي در دولت گذشته داشتند که اكنون به علت ناراحتي براي از دست دادن جايگاه گذشته خود به هر كاري دست مي‌زنند و به اقدامات غيرعادي روي آورده‌اند؛ شبنامه عليه دولت و افراد مي‌نويسند بدون اينكه امضا داشته باشد، در حالي كه بيانيه صادر كردن عليه افراد اقدامي غيرقانوني است كه مي‌تواند از طريق مراجع قانوني پيگيري شود. اگر اين افراد صحبت منطقي دارند، مي‌توانند در رسانه‌ها و روزنامه‌هايي كه مربوط به طيفشان است، صحبت‌هاي خود را منتشر كنند و ابايي از شناخته شدن نداشته باشند. اين افراد تلاش دارند كه به هر قيمت دولت را به زمين بزنند و از پاي درآورند.

بايد مشخص شود خود اين افراد چه كساني هستند و همچنين چه افرادي باعث تحريك آنها مي‌شوند و خود تحريك‌كنندگان چه كساني هستند. مسلم است روندي كه اكنون در پيش گرفته شده به هيچ عنوان به صلاح كشور و ملت نيست و مي‌تواند براي جامعه هزينه داشته باشد بنابراين به نظر مي‌رسد بايد اين افراد و گروه‌ها به مردم شناسانده شوند و منافع و مقاصد اين گروه‌ها به مردم معرفي شود تا در سايه چنين اقداماتي بتوان از بروز اين تندروي‌ها و هتاكي‌ها جلوگيري كرد.

آنچه امروز بايد به آن توجه شود اين است كه احزاب و گروه‌هاي شناسنامه‌دار مواضع خود را روشن بيان كنند چرا كه در اين صورت، احزاب و گروه‌ها معروف‌تر و شناخته‌تر مي‌شوند بنابراين هرچه اين شناخت بيشتر باشد حركت در راستاي قانون بيشتر صورت مي‌پذيرد و آنگاه كمتر شاهد بروز چنين حركت‌ها و رفتارهايي خواهيم بود. اين امر بسيار غيرمعقول است كه چرا این افراد شناسنامه خود را رو نمي‌كنند تا مشخص شود چه كساني هستند و در نهايت به دنبال چه چيزي هستند. آنچه حائزاهميت است اينكه دولت بايد در اين موارد حساسيت به خرج دهد و مسئولين نيز در حركتي هماهنگ با دولت اقدام كنند تا در چارچوب قانون جلوي چنين برخوردهایی گرفته شود، البته ناگفته نماند دولت بايد بدون وقفه كار خود را انجام و راه خود را محكم ادامه دهد و با آن مسائل نيز به صورت قانوني برخورد كند.

آنچه نبايد فراموش شود اين است كه دولت به تنهايي نمي‌تواند مقابل اين حركت‌ها بايستد و نياز به همراهي مجلس و همچنين قوه قضاييه نيز كاملا احساس مي‌شود بنابراين اگر مجلس و قوه قضاييه نيز خواهان برخورد با اين افراد هستند بايد وارد عمل شوند تا در سايه همكاري آنها ديگر شاهد چنين رفتارهايي در كشور نباشيم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها