تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۲۶۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران به رییس جمهوری تبریک گفت

اهمیت 24 خرداد 92 از نگاه دانشجویان

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران با ارسال نامه ای به رییس جمهوری سالگرد حماسه 24 خرداد را تبریک گفت.
تدبیر24: دراین نامه که روز شنبه دراختیار گروه فرهنگی ایرنا قرار گرفته، آمده است: از یک منظر تفاوتی بین 2خرداد 76 و 22خرداد 88 و 24خرداد92 نیست. چرا که همه این روزها حماسه حضور ملت ایران پای صندوق های رأی و جشن جمهوریت است. البته در فتنه 88 عده ای با قرار گرفتن در برابر قانون، طعم شیرین این پیروزی را به کام ملت تلخ کردند.

در این بیانیه مطرح شده است: در این بین 24خرداد 92 از آن جهت اهمیت بیشتری دارد که ملت در سال ˈحماسه سیاسی و حماسه اقتصادیˈ در پاسخ به ندای رهبر خویش حماسه سیاسی را آفرید. مردم منتظر تحقق حماسه اقتصادی هستند. در نزدیک به یکسال گذشته اتفاقات خوبی در کشور افتاده است. اما رسیدن به هدف عزم بیشتری می طلبد.

جامعه دانشجویان دانشگاه تهران آورده است: دراین بین مهمترین نقطه قوت دولت را بوجود آوردن فضایی آرام و به دور از تلاطم می دانیم، مسئله ای که متاسفانه دولت قبل در تأمین آن ناکام بود. کلید پیشرفت کشور در این شرایط، حفظ فضای آرام سیاسی است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: