تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۲۶۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۵

ظرفیت صنایع مرکزی به 900 هزار تن رسید

معاون مدیر صنایع تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: در هفته جهاد کشاورزی 9 پروژه صنایع تبدیلی و تکمیلی به بهره‌برداری رسید.
تدبیر24:  رضا باجلان در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه مرکزی، با بیان این مطلب افزود: این پروژه‌ها شامل سردخانه بالای صفر، خوراک دام، بسته‌بندی خشکبار حبوبات و غلات، انواع سس، فرآوری و بسته‌بندی ماهی است.
 
وی با اشاره به سرمایه‌گذاری به ارزش 14 میلیارد تومان برای بهره‌برداری از این طرح‌ها گفت: از مجموع این ملغ 9 میلیارد و 900 میلیون تومان توسط بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده و چهار میلیارد و 240 میلیون تومان نیز توسط دولت و در قالب تسهیلات بانکی در این بخش هزینه شده است.
 
باجلان جذب محصولات خام کشاورزی این طرح‌ها را 33 هزار تن و محصول خروجی این واحدها را 32 هزار تن عنوان کرد و افزود: این پروژه‌ها شامل دو طرح در خمین، یک طرح در ساوه، دو طرح در زرندیه، دو طرح در شازند و دو طرح در دلیجان است.
 
معاون مدیر صنایع تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی بیان داشت: طرح‌هایی که در شهرستان‌های ساوه، شازند و خمین به بهره‌برداری رسیده است با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی انجام شده و مابقی طرح‌ها با حمایت و کمک دولت در قالب تسهیلات توسعه بخش کشاورزی به بهره‌برداری رسیده‌ است.
 
وی با بیان اینکه با بهره‌برداری از این پروژه‌ها برای 95 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی ایجاد می‌شود، گفت: به طور غیرمستقیم نیز در جهت توزیع، حمل و نقل و بازاریابی و فروش اشتغالزایی ایجاد می‌شود.
 
باجلان خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این واحدها ظرفیت صنایع تبدیلی استان به حدود 900 هزار تن می‌رسد.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: