تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۲۶۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵

نسل جدید اصلاحات باید آماده از خودگذشتگی باشد

احمد منظمی
تدبیر24: تا همین چند سال گذشته متاسفانه جایگاه جوانان در جنبش اصلاحات در حد فقط فرمانبری و به قول خودمان پیاده نظام و پوستر چسبانی در کمپین های انتخاباتی بود، اما انتخابات سال 88 این رویه را تغییر داد.
 
نسل دوم اصلاح‌طلبان اصطلاحی است که طی چند ماه گذشته بارها توسط فعالین اصلاح‌طلب به آن اشاره شده است. این عبارت اشاره به جوانانی دارد که طی سالهای گذشته بار اصلی فعالیت اصلاح‌طلبان را به دوش کشیده‌اند و هزینه‌های بسیاری هم در این مسیر پرداخت کرده‌اند و اکنون این پتانسیل در آنها دیده می‌شود که به مرور در کنار بزرگترهای این جناح سیاسی وارد سطح اول فعالیت سیاسی کشور شوند. در همین رابطه سلام نو گفتگویی با احمد منظمی، فعال جوان اصلاح‌طلب انجام داده که در ادامه می‌خوانید:
 
 
وی در این رابطه گفت: هر جریان سیاسی و هر جنبش اجتماعی برای ادامه حیات خود و رسیدن به موفقیت های بیشتر نیازمند نقد و بررسی عملکرد خود است. جنبش اصلاح طلبی کشورمان هم که از دوم خرداد 76 به بعد جانی دوباره گرفت، دچار فراز و نشیب های زیادی شد تا اینکه امروز در وضعیت مناسب و امیدوارکننده ای قرار گرفته به طوری که اعضا و حامیان این جریان با امید بیشتری به آینده مینگرند. بنابراین اصلاح طلبان برای اینکه در آینده دچار اشتباه نشوند باید به طور دقیق و جدی عملکرد گذشته را نقد و مورد بررسی قرار دهند.  
 
احمد منظمی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی سلام نو گفت: مهمترین نقد این است که کادرسازی مناسب و کار تشکیلاتی حرفه‌ای و با اهداف دراز مدت در این جریان در حد قابل قبولی انجام نمی‌شود. در واقع به جز معدودی از احزاب که متاسفانه امروز هم در وضعیت مناسبی قرار ندارند، جای خالی تشکل‌های سیاسی قوی، موثر و توانمند به شدت حس میشود.
 
نائب رئیس پیشین سازمان دانشجویی ادامه داد: در مفید بودن پا به عرصه گذاشتن نسل دوم اصلاحات با تکیه بر تجارب نسل پیشین که هیچ تردیدی وجود ندارد. به نوعی می‌توان گفت که اصلاحات چاره‌ای جز پوست اندازی و تغییر نسل ندارد. اما امکان وقوع این اتفاق مبارک به نظر من به تلاش و همدلی نسل جدید و همچنین حمایت بزرگان این جریان بستگی دارد.
 
وی با اشاره به اهمیت ایثار و فداکاری اصلاح‌طلبان گفت: مهمترین ویژگی که نسل جدید اصلاحات باید داشته باشد این است که آمادگی از خودگذشتگی و پرداخت هزینه برای اصلاح امور کشور را داشته باشد، دنبال منافع شخصی و اهداف کوتاه مدت نباشد و طوری برنامه ریزی کند که نسل های بعدی این کشور در رفاه و آسایش زندگی کنند.
 
منظمی توضیح داد: تا همین چند سال گذشته متاسفانه جایگاه جوانان در جنبش اصلاحات در حد فقط فرمانبری و به قول خودمان پیاده نظام و پوستر چسبانی در کمپین های انتخاباتی بود، اما انتخابات سال 88 این رویه را تغییر داد و جوانان اصلاح طلب توانستند گوشه ای از توانمندی‌های خود را در پر شور کردن فضا و مدیریت جنبش بروز دهند. همین امر هم باعث شد که در انتخابات 92 جوانان نقش تعیین کننده و محوری را ایفا کنند.  
 
در سال 92 هم جوانان نشان دادند که میتوانند در عرصه تصمیم گیری و تصمیم سازی های سیاسی نقش مهم و تاثیر گذاری داشته باشند و  از سطح بالایی در بلوغ فکری و سیاسی برخوردارند.

نسل جدید اصلاحات باید آماده از خودگذشتگی باشد

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: