تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۲۶۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰

روحانی پاکستانی: انقلاب می‌کنم

روحانی برجسته پاکستانی گفته است که اعتراضاتی گسترده علیه دولت را به عنوان بخشی از طرحش برای ایجاد "انقلابی صلح آمیز" برای برکناری نواز شریف رهبری خواهد کرد.
تدبیر24:حدود 2000 تن از حامیان طاهر القدری، روحانی پاکستانی مقیم کانادا در حومه یک فرودگاه در نزدیکی اسلام‌آباد پایتخت پاکستان با پلیس درگیر شدند. آن‌ها منتظر ورود این روحانی بودند که قرار بود هفت صبح به وقت محلی امروز وارد پاکستان شود.

پلیس از گاز اشک‌اور برای متفرق کردن حامیان القدری استفاده کرد. در میان بحبوحه اوضاع پرتنش در فرودگاه بی‌نظیر بوتو مشخص نشد که آیا هواپیمای این روحانی در زمان تعیین شده بر زمین نشست یا خیر.

القدری در حساب توئیتر خود در آستانه بازگشتش نوشت: آمده‌ام تا از ارتش پاکستان در جنگ با شبه نظامیان حمایت کنم. اکنون وظیفه ملت است که از خانه بیرون بیاند و انقلاب کنند.

پلیس پاکستان با کانتینرهای حمل بار جاده‌های اصلی به سوی فرودگاه را مسدود کرده و تلفنهای همراه را برای جلوگیری از برقراری ارتباط میان حامیان این روحانی قطع کرده است.

القدری که پیشتر فتوایی علیه طالبان داده بود، شخصیت برجسته در پاکستان به شمار می‌رود به طوری که سال گذشته میلادی از حامیانش خواست تا علیه دولت پیش از نواز شریف، نخست‌وزیر کنونی پاکستان دست به راهپیمایی گسترده بزنند.

حضور و بازگشت مجدد وی به پاکستان باعث ترس و نگرانی در میان دولت شده است و اسلام آباد بیم آن را دارد که نفوذ القدری در میان مردم باعث شکست و سقوطش شود.

القدری در اظهارنظرهای خود پیش از بازگشت به پاکستان گفته بود که آماده رهبری یک انقلاب علیه دولت است و از ارتش حمایت می‌کند.

وی گفت: به پاکستان می‌روم تا تروریسم را نابود کنم، صلح بیاورم، دموکراسی واقعی و عدالت اقتصادی برای فقرا برقرار کنم.
برچسب ها: پاکستان تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: