کد خبر: ۲۷۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۵

فریاد «مرگ بر داعش» در منطقه 16 طنین افکن شد

رنگ صفحه: سفيد سياه شفافيت: روشن خاموش زمينه: فيلم عکس فریاد «مرگ بر داعش» در منطقه 16 طنین افکن شد
تدبیر24: معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 16 از برگزاری تجمعات مردمی علیه تروریست های جنایتکار گروهک موسوم به داعش در منطقه 16 تهران خبر داد.
 
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 16، مهندس سید مازیار علوی ضمن اعلام این خبر گفت: جنایت های وحشیانه گروهک تروریستی موسوم به داعش بر کسی پوشیده نیست.
 
وی افزود: این جنایتکاران خطرناک، انسان های بیگناه و مسلمانان بی دفاع را در سوریه و اکنون در عراق، به شیوه های بسیار منزجرکننده، قربانی خوی درنده و شیطانی خود می کنند.
 
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 16 اظهار داشت: هر انسان آزاده ای در دنیا، امروز، جنایت های این گروهک تروریستی را محکوم می کند و از آنان اعلام انزجار می نماید.
 
علوی خاطرنشان کرد: حضور فعال شهروندان در تجمعات مدنی، اجتماعی و فرهنگی، نشانه پویایی و سرزندگی شهر و شهروندان است؛ در این راستا، شهروندان منطقه 16 تهران امروز همراه با مدیران محلات، هیئت های امنای محلات و دیگر گروه های فعال شهری و شهروندی، با برگزاری تجمعات نقطه به نقطه در منطقه 16، از گروهک شیطانی داعش اعلام انزجار کردند و فریاد مرگ بر داعش سر دادند.
 
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 16 گفت: شهروندان منطقه 16 در این تجمعات، مقابله هرچه سریعتر نهادهای بین المللی و حقوق بشری با این گروهک خطرناک و نجات جان شهروندان عراقی را خواستار شدند.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: