کد خبر: ۲۷۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۵
با سلام مصاحبه ای با لطف الله آجدانی مدیر کل دفتر آموزش و پژوهش استانداری مازندران

اگر روزه سکوت را بشکنیم ؛ اسناد خاموش را به حرف در خواهیم آورد

مصاحبه اختصاصی با لطف الله آجدانی درباره ناگفته های جشنی که نیمه تمام ماند ؛
تدبیر24 :هر چند که حادثه تلخ مراسم بزرگداشت جشن 24 خرداد در آمل تمام شده اما حواشی پیرامون آن همچنان ادامه دارد و طرفین صحنه سیاسی هنوز یکدیگر را متهم میکنند. فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آمل قول پیگیری دلایل آن اتفاق و دستگیری عوامل آشوب در جشن حامیان دولت را داده است اما حامیان دولت هنوز دست بردار نیستند و مخالفین دولت هم که اینروزها در مضان اتهام قرار دارند به هیچ وجه زیر بار برهم زدن جشن نمیروند و آنچه در 23 خرداد در سالن کوثر پارک بانوان آمل رخ داد را نتیجه نا هماهنگی و کم تجربگی برگزار کنندگان همایش میدانند.

برگزار کنندگان همایش اما؛ هم دل پر دردی دارند و هم حرفهای گفتنی بسیار ...

برای شنیدن این حرف ها به دیدار لطف الله آجدانی مدیر کل دفتر آموزش و پژوهش استانداری مازندران و مسئول برگزار کننده همایش 23 خرداد رفتیم تا نظر او را درباره شب واقعه جویا شویم . قسمت کوتاهی از صحبت های وی با تدبیر 24 را در این قسمت منتشر میکنیم و ممکن است او زوایای جدیدتری از این روایت چندگانه را در قسمت های دیگر بازگو کند.

رییس ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در شهرستان آمل بعد از پیروزی در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری خیلی زود تبدیل به یکی از مهره های کلیدی دولت در استانداری مازندران شد. مشاور رسانه ای استاندار مازندران ؛ سخنگوی کانون تدبیر و امید و در نهایت مدیر کل دفتر آموزش و پژوهش استانداری مازندران همه ی عناوین و مسئولین هایی است که این استاد تاریخ روزهای نه چندان دور آمل؛ از خرداد 92 تا خرداد 93 در دولت حسن روحانی کسب کرده است.

گزیده ای از صحبت های مهم لطف الله آجدانی:

- مدیر کل دفتر آموزش و پژوهش استانداری مازندران گفت : مخالفان دولت تدبیر و امید در آمل بدانند ما برای حفظ آرامش و نظم و تنش زدایی در برابر توهین ها ؛ تخریب ها و تهمت ها سکوت کرده ایم ؛ اگر بد اخلاقی های سیاسی ادامه یابد روزه سکوت را خواهیم شکست و اسناد خاموش را به حرف در خواهیم آورد اما امیدواریم مجبور نشویم به بد اخلاقی های سیاسی علیه دولت پاسخ دهیم که چون زبان به سخن بگشاییم آنانی که دهان به یاوه باز میکنند را به لکنت زبان در برابر قانون وادار میکنیم.

- رییس ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در شهرستان آمل افزود: ما خواهان آرامش و معتقد به قانون گرایی و حفظ مصالح نظام و منافع ملی هستیم اما تسلیم گروهای فشار وافراطی و مخالف دولت تدبیر و امید و اقدامات غیر قانونی و فراقانونی آنها نخواهیم شد. امیدواریم مسوولین آمل با تدبیر و مسوولانه نسبت به این بی احترامی اخلالگران مراسم به مردم آمل و مسئولین حاضر در مراسمی که با مجوز قانونی برگزار شد اقدام کنند و عوامل این اقدام غیر قانونی را هرچه سریعتر شناسایی و مجازات قانونی کنند و ما نیز تا حصول و اعلام نتیجه تحقیقات مراجع قانونی ، همه حامیان دولت تدبیر و امید را به آرامش دعوت می کنیم اما به مخالفان دولت تدبیر و امید اجازه شایعه پراکنی و تهمت و تخریب و نشر اکاذیب علیه حامیان دولت تدبیر و امید و برگزارکنندگان مراسم را نیز نخواهیم داد.

- سخنگوی کانون تدبیر و امید در پایان گفت: از حنای بی رنگ و شیطنت ها و تهمت های نخ نما شده مخالفان دولت تدبیر و امید اعجازی برنمیخیرد. تاریخ مصرف خشونت گرایی و افراطی گری به پایان رسیده است و این نوید را میدهم که آینده از آن عقلانیت و اعتدال است البته ما در این مسیر از نقد استقبال میکنیم اما اگر به بهانه نقد با شیطنت ها و تهمت ها ؛ تخریب علیه دولت ادامه یابد رویای شیرین افراطیون را به کابوس تلخ برای آنان تبدیل خواهیم کرد.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: