تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۲۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۸
یک روزنامه رژیم صهیونیستی از ابراز ناراحتی شماری از مسئولان رژیم صهیونیستی از رئیس جمهور آمریکا به علت عدم حمله به سوریه درشرایط کنونی خبر داد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از واحد مرکزی خبر، روزنامه  معاریو در نسخه امروز خود نوشت این مسئولان اسرائیلی«که معاریو نامشان را فاش نکرد»تأکید کردنداز تصمیم باراک اوبامادراین باره شوکه شده و ناراحتند اما اوباما باید بداند عدم حمله به سوریه درشرایط کنونی بر نحوه تعامل با برنامه هسته ای ایران تأثیر می گذارد و به سود تهران تمام می شود . 

این مسئولان اسرائیلی افزودند اوباما فردی ترسو بوده و روشن است قصد حمله به سوریه را ندارد زیرا بدنبال جلب حمایت کنگره آمریکا دراین باره است این مسئولان اسرائیلی تصریح کردند به سختی می توان باور کرد پس از مخالفت کنگره آمریکا با حمله به سوریه ، اوباما بدون داشتن حمایت کنگره و افکارعمومی آمریکا و نیز حمایت جامعه بین المللی به چنین اقدامی دست بزند .

این مسئولان افزودند مراجعه اوباما به کنگره آمریکا به معنای تلاش برای  بدست آوردن فرصتی جهت یافتن راه های دیپلماتیک برای حل بحران سوریه وجلوگیری از حمله به این کشور است.درهمین حال روزنامه اسرائیلی یدیعوت آحارونوت نیز نوشت اوباما پس از اینکه حمایت انگلیس را ازدست داد و از نظرسنجی افکار عمومی آمریکا درمخالفت -اکثریت مردم این کشور- با حمله به سوریه آگاه شد، از موضع خود درحمله به سوریه عقب نشینی کرد.این روزنامه افزود ازاین پس حمله به سوریه دیگر فایده چندانی ندارد زیرا اوباما عامل غافلگیری را  از دست داد .

اسد : سوریه قادر به دفع هر گونه تجاوز خارجی است

بشار اسد رییس جمهور سوریه گفت این کشور قادر به دفع هر گونه تجاوز خارجی است.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین ، بشار اسد رئیس جمهور سوریه به تلویزیون سوریه گفت: تهدیدات باعث نخواهد شد سوریه اصول خود را تغییر دهد یا اینکه جنگ خود را علیه تروریسم متوقف کند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها