تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۲۸۲۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۸
آش نخورده و دهن سوخته اسپانسر اولیه اعزام هنرمندان
در این میانه اما عده‌ای هم در این آشفته‌بازار بدنبال منافع و مطامع خود بوده و در حال سوء‌استفاده از شرایط بوجود آمده هستند. طی چند روز گذشته شایعه‌ای در محافل تبلیغاتی منتشر یافته که در صورت صحت باعث...
تدبیر24: اعزام هنرمندان به جام جهانی برزیل در قالب پروژه "یار دوازدهم" حاشیه هایی پر رنگ تر از متن داشته و حواشی پیرامونی فراوانی رقم زده است و تبعات و ترکش های آن دامن گیر بسیاری از چهره‌های هنری و غیرهنری شده است. از جمله آنکه آژانس "رویای تعطیلات" به حالت تعلیق درآمد، ازدواج نرگس محمدی و سام درخشانی در یک فراز و فرود خبری اعلام و تکذیب شد و عکس‌های هنرمندان در شرایط متعارف و نامتعارف دست‌بدست شده و فضای مجازی را پرکرده و هنوز هم از تب‌وتاب آن کاسته نشده است.

 در این میانه اما عده‌ای هم در این آشفته بازار بدنبال منافع و مطامع خود بوده و در حال سوءاستفاده از شرایط بوجود آمده هستند. طی چند روز گذشته شایعه‌ای در محافل تبلیغاتی منتشر یافته که در صورت صحت باعث فراز و نشیب سهام یک شرکت تولیدی تازه به بورس راه یافته می‌گردد و تبعات مالی را نصیب عده‌ای خواهد کرد.

 

ماجرا از این قرار است که گروهی با حضور سید جواد هاشمی و با وساطت کرباسیان مدیر بازاریابی ای فیلم و سردار عزیز محمدی برای جلب نظر اسپانسرینگ تیم هنرمندان اعزامی به برزیل، پیشنهاد مبلغ چهار میلیارد تومانی را می دهند و با توجه به اینکه این پروژه در حضور مدیران شرکت مذبور رونمایی و معرفی می‌شود و رقم آن نیزهنگفت و قابل توجه بوده است، مدیران این شرکت با رغبت مضاعف مشغول رایزنی و چانه‌زنی شده و در فاصله کوتاهی موفق به انعقاد قراداد با مبلغ سه ونیم میلیارد تومان شده و قراداد نیز توسط لابی داخلی شرکت به اصفهان جهت امضای مدیر عامل مجموعه ارسال می‌گردد.

 

اما نکته جالب توجه آن بوده که دونفر از مدیران برجسته شرکت مزبور با مراجعه به دفتر عزیزمحمدی شرط اجرای قراداد را عودت مبلغ قابل توجهی از مبلغ قراداد به آنها می‌گذارند تا در این میان برای خود کلاهی دست و پا کنند.

 

پس از ارائه این پیشنهاد غیراخلاقی و غیرقانونی سردار عزیز محمدی برآشفته شده و از انعقاد قرارداد با اسپانسر اولیه پشیمان شده و قرارداد "سفر هنرمندان" را به آژانس تعطیلات رویایی واگذار می‌کند. اینچنین می‌شود که از تعداد 40 نفر تیم اعزامی اولیه فقط 16 نفر توفیق حضور در تیم یار دوازدهم را پیدا می‌کنند و حاشیه‌هایی‌ در طول این سفر به‌وجود می‌آید که همگان از آن مطلع هستند.

 

حال با این اوصاف اسپانسر اولیه هم قرارداد مهم و پرسود را از دست داده و هم وجهه نامطلوبی علیه آن در محافل مختلف بازتاب می‌یابد. نکته آنجاست که مدیریت کلان این مجموعه با سوابق مدیریتی که داشته است بری از اتهام زیرمیزی و رانت‌خواری است و در این میان مدیران تازه به‌دوران رسیده باعث ضرر شرکت و بدنامی آن می‌شوند و حواشی بسیاری را هم برای هنرمندان و دیگر افراد دخیل در ماجرا رقم می‌زنند. در واقع باید گفت مدیر مجموعه هنوز مزه آش را نچشیده با دهان سوخته مواجه شده و در پیامدش یک کرور حاشیه را نیز باید تا مدت‌ها پاسخگو باشد.
منبع: خرداد
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
0
0
شرکت نفت سپاهان واقعن توش داره فاجعه رخ میده اما کسی نیست پیگیری کنه
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها