تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۲۸۵۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۲

نشست داخلی «نقد گذشته اصلاحات»

در پایان هر سه نفر در جمع‌بندی خود از مباحث اظهار کردند که «اصلاح اصلاح‌طلبی» مفهومی پسندیده‎تر از «نواصلاح‌طلبی» است و اصلاح‌طلبان جوان بایستی اهداف اصیل اصلاح‌طلبی را دنبال کنند اما در این راه قائل به اصلاح راهکارها باشند.
تدبیر24: نشست تحلیلی نقد عملکرد گذشته اصلاحات، با حضور جمعی از اعضای شاخه تهران این تشکیلات جوان اصلاح‌طلب برگزار شد. در این نشست نیما پروین، احمد منظمی و حسین قادری در خصوص این موضوع به بحث و تبادل نظر پرداختند و دیدگاه‌های خود را در این مورد مطرح کردند.

به گزارش  پویش، در این نشست نیما پروین، عضو هیات رئیسه و دبیر کمیته مطالعات سازمان با ارائه تعاریف ممکن تئوریک از اصلاح‌طلبی، ریشه جریان فکری اصلاح‌طلب را بررسی کرد و آن را به سه وجه دینی، مدرن و اقتصادی تفکیک کرد. وی همچنین با نسبی دانستن آرمان‌شهر اصلاح‌طلبی، 8 شاخصه اصلی را برای تفکر اصلاح‌طلبی برشمرد.
همچنین احمد منظمی، نائب رئیس اسبق سازمان نیز با اشاره به امکان تعریف عام اصلاح‌طلبی در یک بازه 150 ساله، تعریف خاص آن را محدود به 17 سال گذشته دانست. وی با اشاره به اقدامات مثبتی که در دوران اصلاحات صورت گرفته اذعان کرد که بسیاری از کارها نیز باقی‌مانده‌اند که در آینده باید به عمل درآیند. منظمی همچنین اشاره کرد که در گذشته اصلاحات، در مقاطعی تندروی یا کندروی صورت گرفته است.

حسین قادری، عضو کارگروه سیاسی کمیته مطالعات سازمان نیز با ذکر مثال‌هایی تاکید کرد که در جریان اصلاح‌طلبی اشخاص نقش تعیین کننده‌ای دارند و برند اصلاح‌طلبی فی نفسه هنوز جایگاه خود را پیدا نکرده است. وی با مرور عملکرد اصلاح‌طلبان در انتخابات 84، کیفیت برخورد این جریان با هاشمی رفسنجانی را مورد نقد قرار داد.
در پایان هر سه نفر در جمع‌بندی خود از مباحث اظهار کردند که «اصلاح اصلاح‌طلبی» مفهومی پسندیده‎تر از «نواصلاح‌طلبی» است و اصلاح‌طلبان جوان بایستی اهداف اصیل اصلاح‌طلبی را دنبال کنند اما در این راه قائل به اصلاح راهکارها باشند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
0
1
شما اول جواب انتقاداتی که به توافق وارد شده توسط آقایان ناصر نوبری(سفیر ایران در شوروی سابق) دکتر سعید زیباکلام(با سابقه سالها کار در وزارت خارجه) و دیگرانی همچون نبویان، رسایی، کوشکی، پرفسور صفرزاده، دکتر مصطفی جعفری، استاد تمام علوم سیاسی علی محمد ابراهیمی،
مهندس حمید ساقی، مغز متفکر حوزه علمیه دکتر عباس مطیعی و همچنین محمد امین ابولحسنی از اعضای مرکز تدوین متون درسی و نویسنده قبسات الیقین و سید علی موسوی فضل از اعضای یکی از نهادهای امنیتی و... رو بدید بعد خودزنی کنید
نظر شما: