تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۲۸۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۰

خون رسانی بجنوردی ها به تهران

بخشی از خون اهدایی مردم بجنورد در ماه مبارک رمضان، برای درمان بیماران نیازمند به خون، به تهران ارسال شد.
تدبیر24: احسان روشن روان مدیرکل انتقال خون خراسان شمالی اظهار کرد: با توجه به استقبال مردم مرکز خراسان شمالی از اهدای خون در ماه مبارک رمضان، بخشی از خون آنان بنا به درخواست تهران، برای رفع مشکل بیماران به پایتخت انتقال یافت.

وی افزود: در نیمه نخست ماه مبارک رمضان 932 داوطلب اهدای خون به مراکز ثابت و سیار خونگیری بجنورد مراجعه کردند که 764 نفر آنان موفق به اهدای خون شدند.

به گفته وی در ماه رمضان جاری شمار مراجعان و اهداگران خون در دو پایگاه ثابت و سیار خونگیری بجنورد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به ترتیب 44.9 و 60 درصد رشد داشته است.

وی با تقدیر از همراهی مردم بجنورد در اهدای خون به بیماران نیازمند به در پیش بودن شب های قدر و ازدحام داوطلبان برای اهدای خون در پایگاه ها اشاره کرد و از داوطلبان درخواست کرد اهدای خون را به هفته های بعد از شب های قدر موکول کنند.

روشن روان افزود: این اقدام هم استانی ها این اداره کل را در استفاده بهینه از منابع خونی و مدیریت بهتر ذخایر خونی در بعد از ماه مبارک رمضان یاری خواهد کرد.

وی در خصوص فعالیت مراکز خونگیری ثابت و سیار بجنورد در شبهای قدر گفت: مرکز ثابت در حاشیه میدان خرمشهر و اتوبوس سیار خونگیری نیز در مقابل مصلای امام خمینی (ره) در شبهای قدر از ساعت 21 و 30 دقیقه آماده پذیرش داوطلبان اهدای خون خواهد بود.

اکنون اداره کل انتقال خون خراسان شمالی از طریق یک مرکز خونگیری ثابت در شهر بجنورد و یک دستگاه اتوبوس سیار خونگیری، نیاز خونی بیماران نیازمند این استان را تامین می کند.

استان خراسان شمالی 867 هزار نفر جمعیت دارد. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: