تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۲۹۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۳
امروز چهارشنبه برابر با بیست و پنجم تیر 1393 هجری خورشیدی، هجدهم رمضان 1435 هجری قمری، شانزدهم جولای سال 2014 میلادی است. 26 سال پیش در چنین روزی، به دستور امام خمینی جلسه ی با حضور 40 تن از شخصیت های مهم کشور برای تصمیم گیری درباره ی آینده جنگ تحمیلی عراق علیه ایران تشکیل شد.
تدبیر24: مهمترین رویدادهای تاریخ معاصر ایران در این روز، به شرح زیر است:


25 تیر 1369

صدام حسین رییس جمهوری عراق سومین نامه ی خود به رییس جمهوری وقت ایران را از طریق سفیر عراق در ژنو تحویل نماینده ی دایم جمهوری اسلامی ایران داد. در این نامه او پیشنهاد کرده بود که برای تسریع در راه صلح، قطع رویارویی و بحث درباره استواری صلح میان کشور، نماینده یی را به تهران بفرستد. 2 نامه ی قبلی در یکم و 29 اردیبهشت همین سال ارسال شده بود.



25 تیر 1367

جلسه ی مهمی به دستور امام خمینی با حضور 40 تن از شخصیت های مهم کشور، تشکیل شد. امام در پیامی به این جلسه که توسط حاج سیداحمد خمینی قرائت شد، ضمن عنوان کردن نظرات خود، تصمیم گیری در مورد آینده جنگ را به این جلسه واگذار کرد.



25 تیر 1367

نیروهای بعث عراق در جبهه سومار در نبرد با رزمندگان اسلام شکست سختی را تجربه کردند و این شهر به طور کامل از دست نیروهای عراقی خارج شد.



25 تیر 1351

سلطان قابوس پادشاه عمان با اعزام فرستاده ای به تهران از محمدرضا پهلوی برای سرکوب ناآرامی ها در ایالت بحران زده ظفار کمک خواست.



25 تیر 1331

محمد مصدق به دنبال تعیین پیش شرط های اعطای اختیارات 6 ماهه و درخواست مقام وزارت جنگ، برای ادامه کار به عنوان نخست وزیر و مخالفت محمدرضا پهلوی با این پیش شرط ها، از مقام خود استعفا کرد. پس از استعفای او قوام‏السلطنه به این سمت برگزیده شد.



25 تیر 1302

ماموران نظامیه روزنامه ی کار را به دلیل درج مطالب ضد دولتی توقیف کردند.



25 تیر 1289

مجلس شورای ملی و بازار تهران به مناسبت قتل سیدعبدالله بهبهانی تعطیل و در این روز عزای عمومی اعلام شد.



25 تیر 1288

محمدعلی شاه قاجار پس از فتح تهران به وسیله ی مشروطه طلبان، همراه با خانواده، رجال و اعیان طرفدار استبداد و 500 قزاق به باغ سفارت روس در زرگنده پناهنده شد.



25 تیر 1288

کلنل لیاخوف روسی که در جریان فتح تهران فرماندهی قوای قزاق را در برابرمشروطه خواهان برعهده داشت در عمارت مجلس در بهارستان حضور یافت و با معرفی خود، خواستار تامین جانی و خروج از ایران شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها