تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۲۹۴۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳

مقامات کوالالامپور در راه کی یف

ˈعنیفه امانˈ وزیر امور خارجه مالزی امروز (دوشنبه) عازم کی یف می شود تا ضمن کمک به تیم تحقیقاتی این کشور در خصوص سرنگونی پرواز ˈام.اچ 17ˈ خطوط هوایی مالزی با رییس جمهور اوکراین در این زمینه رایزنی کند.
تدبیر24: هواپیمای بویینگ 777 خطوط هوایی مالزی که با 298 سرنشین از آمستردام هلند عازم کوالالامپور بود پنجشنبه گذشته بر فراز دونتسک اوکراین دچار سانحه شد و سقوط کرد.

بیش از 130 کارشناس مالزیایی روز شنبه برای یافتن علت سقوط این هواپیما که گفته می شود مورد اصابت موشک قرار گرفته است وارد اوکراین شدند.

وزارت اور خارجه مالزی روز دوشنبه اعلام کرد ˈعنیفه امانˈ نیز در صدر یک هیات هشت نفره امروز عازم کی یف می شود تا ضمن کمک به تیم تحقیقاتی مالزی با ˈپترو پورشنکوˈ رییس جمهور و ˈپاولو کلیمکینˈ همتای اوکراینی خود دیدار و در خصوص تسهیل تحقیق در خصوص سرنگونی ام.اچ 17 گفت وگو کند.

ˈلیو تیونگ لایˈ وزیر حمل و نقل مالزی به همراه یک تیم شش نفر از سازمان هواپیمایی این کشور و رییس مالیزیا ایرلاین پیش از این به کی یف سفر کرده اند.

در همین حال اوکراین روز گذشته جدایی طلبان طرفدار روسیه را به مخفی کردن مدارکی دال بر استفاده از یک موشک روسی برای سرنگون کردن هواپیمای مالزی متهم کرد.

معاون وزیر دفاع روسیه نیز تاکید دارد اظهارات مقام های غربی در مورد سانحه هواپیمای مالزی در خاک اوکراین بخشی از جنگ اطلاعاتی علیه روسیه است.

196 جسد از مجموع 298 سرنشین هواپیمای مسافربری خطوط هوایی مالزی تا شب گذشته در منطقه شاختارسکی محل وقوع سانحه حادثه پیدا شد.

از سوی دیگر استرالیا که 28 تن از اتباع این کشور جان خود را در این سانحه از دست داده اند بدنبال انتشار بیانیه ای توسط شورای امنیت در روز دوشنبه است که در آن بر شناسایی مسببان این حادثه تاکید شده و همه کشورها براساس آن موظف به همکاری در این زمینه هستند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: