تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۳۰۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۹

فروش سبد گل 260 میلیونی

‌جشن گلریزان برای آزادی زندانیان معسر و نیازمند کرمانشاه با حضور مسئولین و خیرین کرمانشاهی در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد.
تدبیر24: آیت الله مصطفی علماء نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در این مراسم اظهارکرد: عمر انسان به سرعت می گذرد و خوشا به حال آنانی که می‌فهمند این عمر را چگونه و در چه راهی بگذرانند.

وی ادامه داد: این از الطاف خداوند است که امروز شما خیرین در اینجا جمع شده‌اید که بتوانید کمکی به هم نوع خود داشته باشید.

امام جمعه کرمانشاه اظهارکرد: حاتم طاعی مسلمان نبود، بلکه مشرک بود، اما امام سجاد (ع) او را به خاطر اعمال خیرخواهانه‌اش دعا کرده است.

آیت الله علماء تاکید کرد: سیره و سنت تمامی پیامبران و امامان این بوده که از خودشان گرفته‌اند و به نیازمندان کمک کرده‌اند و خوشا به حال آنانی که می‌توانند چنین باشند.

وی با بیان اینکه دهه آخر ماه رمضان از پرفضیلت ترین روزهای خداست، گفت: چه بهتر آنکه در این روزها به یاری نیازمندان بشتابیم و گره از کار بنده خدایی بگشاییم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اظهارکرد: آزادسازی زندانیان نیازمند موجب جلوگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی بعدی در کل جامعه خواهد شد.

آیت الله علما تاکید کرد: یک زندانی که آزاد شود چند خانواده از بند مشکلات متعدد اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ... رهایی می‌یابند.

وی خاطرنشان کرد: در اسلام به کمک به نیازمندان بسیار تاکید شده و به هر اندازه که ما بتوانیم به نیازمندان کمک کنیم، صدها برابر آن به خودمان باز می‌گردد.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: یکی از محسنات ستاد دیه این است که هیات امنایی مورد اعتماد دارد و کسانی که کمکی در این راه می‌کنند، خیالشان راحت است که کمکشان به نیازمند واقعی می‌رسد.

‌در پایان این مراسم، مجری برنامه سبد گلی در میان حاضرین چرخاند و هرشاخه آن را به مبلغ بالایی به مسئولین و خیرین کرمانشاهی برای کمک به آزادسازی زندانیان نیازمند فروخت که در نهایت مبلغ 260 میلیون تومان در این مراسم برای این امر خیر و خداپسندانه جمع آوری شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: