تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۳۰۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۰
مجله «فوربس» در چاپ اخیر خود، فهرست گران‌ترین بازیگران هالیوود را در حالی معرفی کرد که «ساندرا بولاک» با ۵۱ میلیون درآمد،صدرنشین این فهرست است.
تدبیر24: مجله «فوربس»، «ساندرا بولاک»، بازیگر برنده اسکار هالیوود را با 51 میلیون دلار درآمد از ژوئن سال 2013 تا ژوئن سال 2014 ، گران‌قیمت‌ترین بازیگر هالیوود نامید، در این فهرست «جنیفر لورنس» و «جنیفر آنیستون»، نیز به ترتیب در رده‌های دوم و سوم جدول قرار دارند.

«بولاک» 50 ساله سال گذشته در فیلم فضایی «جاذبه» ایفای نقش کرد که توانست 7 جایزه اسکار از جمله جایزه بهترین کارگردانی را برای «آلفونسو کوآرون» به دست آورد. فروش این فیلم در سطح جهان بیش از 716 میلیون دلار است.

«جنیفر لورنس» 23 ساله با درآمد تقریبی 34 میلیون دلار در مدت زمان اعلام شده در جایگاه دوم پردرآمدترین‌های هالیوود و «جنیفر آنیستون» 45 ساله با 31 میلیون دلار درآمد در جایگاه سوم قرار دارد.

همچنین «گوینت پالترو» 41 ساله با 19 میلیون دلار درآمد، آنجلینا جولی با 18 میلیون دلار درآمد به ترتیب جایگاه چهارم و پنجم این جدول را به خود اختصاص داده‌اند.

«جولی» 39 ساله سال گذشته در جایگاه اول این جدول قرار داشت.

«اسکارلت جوهانسن» 29 ساله نیز با 17 میلیون دلار درآمد نفر ششم این فهرست است.

همچنین «کریستین استوارت» 24 ساله با 12 میلیون دلار، از جایگاه سوم در فهرست سال گذشته به جایگاه دهم سقوط کرده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها