تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۳۱۲۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۹
طی هفته آینده انجام می‌شود؛

کاهش قرارداد آبی‎‌پوشان با هدف رعایت سقف قرارداد

به گفته سرمربی تیم استقلال طی هفته آینده قرارداد منعقد شده با اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم کسر می شود تا مجموع رقم قراردادها با سقف تعیین شده هماهنگی پیدا کند.
تدبیر24: یکی از موضوعاتی که امیر قلعه نویی در نشست خبری امروز پنجشنبه خود که پیش از دیدار با استقلال صنعتی خوزستان در هفته دوم لیگ برتر برگزار شد، سقف قراردادها و اینکه آیا این سقف در باشگاه استقلال رعایت شده یا نه؟"، بود.

در همین رابطه سرمربی این استقلال گفت: مجموع قراردادهای منعقد شده اعضای کادر فنی و بازیکنان در تیم استقلال تا حدی از سقف تعیین شده برای قراردادها بالاتر زده است. به همین دلیل شنبه یا یکشنبه جلسه‌ای خواهیم داشت. می‌خواهیم ایثار کنیم و سقف قراردادمان را به همان استاندارد تعیین شده برسانیم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
0
0
این هزینه اگر دروالیبال شود بهتر جواب می دهد.
نظر شما: