تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۳۱۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۶
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مهاجم جوان تیم فوتبال پرسپولیس تهران را 3 ماه از همراهی تیمش محروم کرد.
تدبیر24: کمیته انضباطی آرای خود را در باره دیدار تیم های فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران را صادر کرد.

براین اساس، پیام صادقیان بازیکن پرسیولیس تهران به دلیل اعتراض به داور مسابقه و برخورد زننده با وی و اقدام به شکستن شیشه درب رختکن، بنابر بند 3 ماده 66 آیین نامه انضباطی به سه ماه محرومیت از همراهی تیم خودو پرداخت 50.000.000 ریال جریمه نقدی محکوم شد. البته این رای، قابل تجدید نظر خواهی است.

بااین وضعیت سرمربی پرسپولیس که تیمش در شرایط بحرانی قرار دارد عصای دست خود را 3 ماه در اختیار ندارد.

همچنین درخلال این دیدار، تماشاگران پرسپولیس اقدام به فحاشی وپرتاب اشیا به داخل زمین مسابقه کردند و بر همین اساس کمیته انضباطی، این باشگاه را با استناد به بندهای 1 و 3 از ماده 79 آیین نامه انضباطی به 70.000.000 ریال جریمه نقدی محکوم کرد. رای صادر قابل تجدید نظر خواهی است.

از سوی دیگر باشگاه فولاد خوزستان به دلیل فحاشی تماشاگرانش به سرمربی تیم مقابل با توجه به بند 3 از ماده 79 آیین نامه انضباطی به 20.000.000 ریال جریمه نقدی محکوم شد و رای صادره قطعی است.

در نهایت به دلیل کمیته انضباطی امید عالیشاه، بازیکن پرسپولیس تهران را به دلیل ارتکاب رفتار غیر ورزشی در پایان مسابقه به تذکر کتبی و درج در پرونده وی محکوم کرد.

منبع: فدراسیون فوتبال
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها