کد خبر: ۳۱۷۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۲
در بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد کازرون بیان شد:

چرا برای هواپیمایی که در تست اولیه رد شده مجوز پرواز صادر نموده اید؟

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کارزون بیانیه‌ای را پیرامون حادثه سقوط هواپیمای 140 صدار نمودند.
تدبیر24: متن این بیانیه بدین شرح است:

انالله و اناالیه راجعون

سقوط هواپیمای ١٤٠، که موجب کشته شدن تعدادی از هموطنان عزیز شد موجب تاسف و تالم گردید و این در حالی است که چند هفته پیش پرواز هواپیمای قشم ایر در مسیر تهران-سنندج که با نقص فنی مواجه شده بود، خوشبختانه با مهارت خلبان، پرواز به خیر و سلامت بر زمین نشست.

دانشجویان انجمن اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون ضمن انتقاد از وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی کشور مبنی بر هواپیمایی که در تست اولیه رد شده بود،چرا مجوز حرکت را صادر نموده است؟ از این سازمان تقاضا دارد، برای بهبود بخشیدن و ممانعت از این واقعه‌های فاجعه آفرین وارد میدان رقابت‌های استاندارد جهانی شود، تا در زمینه خطوط هوایی فارغ از این مشکلاک هولناک بوده و نجات دهنده جان ملت شریفی باشد که برای تحقق بخشیدن اهدافشان دل به فراز آسمان زده تا به مقصد مورد نظر برسد تا اهداف را همانند قله‌ای استوار برقرار نمایند. سقوط هواپیما آن هم قبل از رسیدن به اهداف عالیه، آنچنان نگران کننده و درد آور است که گویی سکوتی بر جهان حاکم شده و صدای خنده کودکی هم به گوش نمیرسد.

ضمن عرض تسلیت و همدردی به خانواده های داغدار، از خداوند منان علو درجات همه‌ جانباختگان و شفای مجروحین این حادثه را خواستاریم.

روحشان شاد و یادشان گرامی باد
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حم شادکام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
0
0
رجوع به خدا در هنگام مصایب عمل به اوامر الهی است. من جمله باید کار هواپیماسازی و امثال آن به اولوالامر ( کاردانان ) سپرده شود نه ...
نظر شما: