تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۳۱۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷

12 کشته در تصادف پژو و پراید

وی گفت : 10 نفر از قربانیان این حادثه در محل حادثه فوت شدند و دو نفر در حین انتقال به بیمارستان جان خود را از دست دادند.
تدبیر24: کارشناس مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت : تصادف یک دستگاه پژو و پراید در جاده خواف – تربت حیدریه 12 کشته بر جای گذاشت.

شهرام طاهرزاده روز چهارشنبه افزود : این حادثه حوالی ساعت شش صبح امروز در 10 کیلومتری جاده خواف - تربت حیدریه رخ داده است.

وی گفت : 10 نفر از قربانیان این حادثه در محل حادثه فوت شدند و دو نفر در حین انتقال به بیمارستان جان خود را از دست دادند.

به گفته وی مجروحان این حادثه به وسیله دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان 22 بهمن خواف انتقال داده شدند که متاسفانه در حین انتقال فوت کردند.

رییس جمعیت هلال احمر رشتخوار نیز در این خصوص گفت : 9 نفر سرنشین خودروی سواری پژو بودند که کارگران سنگ معدن خواف می باشند و و سه نفر نیز سرنشین پراید بوده اند.

علی حسین زاده با بیان اینکه دو خودرو به دلیل سرعت بالا از روبرو به هم برخورد کرده اند، بیان کرد: خودرو پژو بر اثر شدت برخورد در لحظه تصادف دچار حریق شد و همه سرنشینان آن در دم جان سپردند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: