تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۳۱۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۶
تیم پرسپولیس تهران جمعه شب باغلبه برذوب آهن اصفهان، به نخستین پیروزی خود در چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران دست یافت.
تدبیر24: دراین دیدارکه درورزشگاه آزادی تهران برگزارشد،تیم پرسپولیس با یک گل از سد حریف گذشت و به نخستین پیروزی فصل رسید.

مهدی طارمی بازیکن جوان پرسپولیس دردقیقه 74 دروازه تیم ذوب آهن اصفهان را بازکرد.بازیکنان تیم پرسپولیس که پیش ازاین دیدار به دلیل کسب نتایج ضعیف در دو هفته نخست لیگ برتر از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی به سر نمی بر دند با تفکرات تهاجمی وارد زمین شدند تا بتوانند با غلبه بر حریف اصفهانی خود، از انتهای جدول رده بندی رها شوند.

سرخ پوشان در اواسط نیمه نخست قصد داشتند با سانترهای بلند، دروازه ذوب آهن اصفهان را با خطر تهدید کنند که در تنها موقعیت خطرناک این تیم در نیمه نخست ضربه امید عالیشاه را دروازه بان ذوب آهن مهار کرد.

اما شاگردان یحیی گل محمدی سرمربی تیم ذوب آهن با دوندگی بسیار سعی داشتند کنترل میانه میدان را در دست گرفته ودرضدحملات دروازه نیلسون سنگربان پرسپولیس را باز کنند که قاسم حدادی فر و قاسم دهنوی نتوانستند موقعیت های خود را به گل تبدیل کنند ودو تیم با تساوی بدون گل به رختکن بروند.

درنیمه دوم، بازیکنان تیم ذوب آهن با در اختیار گرفتن نبض بازی، حملاتی را روی دروازه پرسپولیس طراحی کردند اما مهاجمان سفیدپوش اصفهانی ضربات خود را با بی دقتی به هدر دادند.

علی دایی سرمربی تیم پرسپولیس در اواسط نیمه دوم تغییراتی را در ترکیب تیم خود به وجود آورد تا روند بازی تغییر کند.

تدابیر دایی به ثمر نشست به طوریکه این تیم در دقیقه 74 بر روی یک ضربه ایستگاهی، سانتر حسین ماهینی و ضربه طارمی به گل رسید.

در15دقیقه پایانی، بازیکنان ذوب آهن ، حملات پراکنده ای را روی دروازه نیلسون سنگربان پرسپولیس انجام دادند اما نتوانستند بازی را به تساوی بکشانند و در نهایت با یک گل مغلوب حریف شدند تا این تیم اصفهانی در رده های پایینی جدول رده بندی لیگ برتر باقی بماند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها