تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۳۲۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵

ساماندهی جاده‌های آذربایجان‌غربی

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور نسبت به ساماندهی و ارتقای کیفیت جاده های کوهستانی آذربایجان غربی قول مساعد داد.
تدبیر24: عبدالهاشم حسن نیا روز سه شنبه در جریان بازید از محور مهاباد - میاندوآب از تلاش ها و زحمات شبانه روزی راهداران استان آذربایجان غربی قدردانی کرد و گفت: تلاش می کنیم قبل از پایان سال برای حل مشکلات راه های این استان منابع مالی مورد نیاز را تامین و به استان ابلاغ کنیم.

وی افزود: نگهداری و حفاظت از محورهای ارتباطی زمینی شاخص مهمی در زمینه ایمن سازی محورهای ارتباطی به شمار می آید و باید آذربایجان غربی در این حوزه پیشتاز باشد.

حسن نیا گفت: با توجه به اینکه استان آذربایجان غربی مسیر ترانزیتی نیز دارد تلاش می کنیم اعتبارات مورد نیاز را به منظور نگهداری محورهای ارتباطی این استان تامین کنیم.

وی اضافه کرد: امسال پیش بینی می شود عملیات راهداری از جمله روکش و لکه گیری آسفالت، تعریض و شانه سازی، نصب علایم ایمنی و اخطاری، تسطیح و بازگشایی محورها و آزادسازی حریم در شمار زیادی از محورهای کوهستانی آذربایجان غربی اجرایی شود.

حسن نیا با تجلیل از تلاش ها و زحمات طاقت فرسای پرسنل راهداری افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی استان آذربایجان غربی، راهداران در اکثر فصول سال فعالیت های راهداری و نگهداری از محورها را انجام می دهند.

وی برطرف شدن نقاط حادثه خیز جاده ها را جزو اولویت های کاری این سازمان عنوان کرد و گفت: با توجه به اعتبارات موجود باید با اولویت بندی به رفع نقاط پرحادثه اقدام کرد.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور روز یکشنبه در سفر به استان آذربایجان شرقی به همراه مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی از محورهای ارومیه - اشنویه، نقده - تمرچین و بزرگراه ارومیه - مهاباد - میاندوآب بازدید و از نزدیک با مشکلات و مسایل حوزه راهداری استان آشنا شد.

وی ضمن بازدید از این محورها بر تسریع در عملیات روکش و تعریض به طول 40 کیلومتر در محور ارومیه - اشنویه و همچنین عملیات چاله پرکنی و روکش آسفالت در بزرگراه ارومیه - مهاباد - میاندوآب تاکید کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: