تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۳۲۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶
سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل فهرست جدید خود را برای دو دیدار دوستانه برابر اکوادور و کلمبیا اعلام کرد که در این میان نامی از مارسلو و دنی آلوس به چشم نمی‌خورد.
تدبیر24: کارلوس دونگا سرمربی جدید تیم ملی فوتبال برزیل 22 بازیکن را برای دو دیدار دوستانه برابر کلمبیا و اکوادور فراخواند.

این نخستین فهرست دونگا پس از انتخاب به عنوان سرمربی برزیل به شمار می‌آید و نکته جالب اینکه در این فهرست نام مارسلو مدافع رئال مادرید و دنی آلوس مدافع بارسلونا به چشم نمی‌آید. این در حالی است که هر دوی آنها در جام جهانی 2014 برزیل بازی کردند و در این چند سال اخیر همواره مهره‌های ثابتی در پست خود بوده‌اند.

دونگا ترجیح داد تا به جای مارسلو از اکلس ساندرو مدافع پورتو و به جای دنی آلوس از دانیلو استفاده کند. در فهرست برزیل تغییرات دیگری نیز به چشم می‌خورد، از جمله حضور میراندا بازیکن اتلتیکو مادرید و فیلیپه لوئیس بازیکن چلسی که فصل بسیار خوبی را پشت سرگذاشتند اما اسکولاری در میان تعجب همگان آنها را دعوت نکرد.

فهرست جدید دونگا برای دو بازی دوستانه برابر اکوادور و کلمبیا:

دروازبان: جفرسون (بوتافوگو) ورافائل (ناپولی)

مدافعین: مایکون (روم)، دانیلو (پورتو)، داوید لوئیز (پاریس سن ژرمن)، مارکینوس (پاریس سن ژرمن)، میراندا (أتلتیکو مادرید)، گیل (کورینتیانس)، فیلیپه لوئیس (چلسی) والکس ساندرو (پورتو)

هافبک‌ها: لویس گوستاوو (ولفسبورگ)، فرناندینیو (منچسترسیتی)، رامیرس (چلسی)، الیاس (کورینتیانس)، اسکار (چلسی)، فیلیپ کوتینیو (لیورپول)، ویلیان (چلسی)، اورتون ریبرو (کروزیرو) وریکاردو گولارت (کروزیرو)

مهاجمان: نیمار (بارسلونا)، هالک (زنیت) و دیگو تاردلی (اتلتیکو مینیرو)

در نخستین فهرست کارلوس دونگا نامی از تیاگو سیلوا کاپیتان برزیل در جام جهانی 2014 به چشم نمی‌آید و علت آن آسیب دیدگی او است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها