تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۳۳۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۴

واکنش استقلال به اظهارات ساموئل

سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران در واکنش به اظهارات اخیر جی لوید ساموئل بازیکن سابق استقلال و فعلی پیکان تهران گفت: متاسفانه با اینگونه اظهارات می خواهند استقلال را به حاشیه ببرند.
تدبیر24: جی لوید ساموئل، استقلال تهران را تهدید کرده است که در صورت پرداخت نکردن مطالباتش به فیفا شکایت خواهد کرد.

میرشاد ماجدی روز سه شنبه دراین مورد اظهار داشت: ساموئل از باشگاه استقلال طلب دارد و باشگاه نیز طلب وی را خواهد داد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران افزود: کمیته حقوقی باشگاه مطالبات ساموئل را پیگیری می کند و مطالبات وی پرداخت خواهد شد.

ماجدی یادآور شد: البته بازیکنی که تیم اش شکست خورده، طبیعی است تحت فشار قرار می گیرد و این گونه اظهار نظر می کند.

وی با طرح این پرسش که چرا ساموئل سال گذشته این بحث ها را مطرح نمی کرد، گفت: فکر می کنم الان که هشت ماه از رفتن ساموئل از استقلال گذشته، اینگونه اظهارات دیر است و می خواهند استقلال را به حاشیه ببرند.

ماجدی تاکید کرد: این اتفاق فقط برای ساموئل نیفتاده است بلکه سایر بازیکنان و کادر فنی نیز چنین شرایطی داشتند اما این که بعد از گذشت هشت ماه این گونه حرف بزنند، درست نیست.

سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران در ادامه در مورد شرایط این تیم نیز گفت: هر بازی برای استقلال حکم فینال را دارد زیرا استقلال تیم بزرگی است و باید امتیازات لازم را کسب کند.

وی افزود: البته از اینکه هواداران سختی راه و شرایط آب و هوایی را به جان می خرند و استقلال را در گرما و سرما تشویق می کنند، بسیار سپاسگزارم و امیدوارم این روند تا پایان فصل وجود داشته باشد.

هم اکنون استقلال تهران با چهار برد و یک باخت و 12 امتیاز در صدر جدول رده بندی چهاردهمین دوره رقابت های لیگ برتر قرار دارد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: