تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 14
کد خبر: ۳۳۳۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۸

برگزاری جشنواره شهید رجایی با حضور رییس جمهوری

تهران - ایرنا - جشنواره شهید رجایی با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری دقایقی پیش در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی گشایش یافت.
تدبیر24: در این جشنواره که در آخرین روز از هفته دولت و با هدف تجلیل از کارمندان و مدیران نمونه کشوری برگزار می شود، رییس جمهوری سخنران اصلی آن است.

در جشنواره شهید رجایی شماری از مسوولان ازجمله محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح شرکت دارند.

سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی محلاتی معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این جشنواره حضور دارند.

همچنین سرلشگر بسیجی سید حسن فیروزآبادی رییس ستاد کل نیروهای مسلح ، الهام امین زاده معاون حقوقی رییس جمهوری ، حجت الاسلام و المسلمین حسن یونسی دستیار ویژه رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های مذهبی ، حسین فریدون دستیار ویژه رییس جمهوری، محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهوری، محمدرضا صادق مشاور رییس جمهوری و محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت از دیگر شرکت کنندگان در این جشنواره هستند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
0
0
فقط پول برای جشنواره و تغییر دکوراسیون دارید نه؟
نظر شما: