تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۳۳۶۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۰

حاجیان ایرانی نگران ابولا نباشند

رییس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر گفت: حاجیان ایرانی نگران ابتلا به بیماری ابولا در حج تمتع نباشند، زیرا مسوولان عربستانی برای زائران غرب آفریقا روادیدی صادر نکرده اند.
تدبیر24: دکتر «سیدعلی مرعشی» روز یکشنبه از تغییر مکان بیمارستان ایران در مدینه منوره خبر داد و افزود: به علت طرح گسترش حرم، مکان بیمارستان ایران حدود 500 متر جابجا شده است.

وی گفت: اکنون مسوولان در حال تجهیز و آماده سازی این بیمارستان هستند.

مرعشی همچنین افزود: تجهیزات رادیولوژی، سونوگرافی و «سی.سی.یو» برای این بیمارستان در نظر گرفته شده اما در صورت نیاز از امکانان پزشکی عربستان سعودی نیز استفاده خواهیم کرد.

وی تعداد کادر پزشکی ایران در مکه و مدینه را به ترتیب 70 و 220 نفر اعلام کرد و گفت: در مناسک حج امسال 280 پزشک نیز در کاروان ها آماده خدمت به زائران خواهند بود.

مرعشی افزود: نخستین گروه پزشکان ایرانی همراه نخستین کاروان اعزامی ایران 14 شهریور ماه اعزام می شوند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
0
0
ابولا و کلا بیماریهای ویروسی مشابه درمان ندارد ( این را با تاکید موکد بخوانید ) به شدت میسریست و قابلیت انتشار بالایی دارد و من نمیفهمم ایشون برچه اساسی این حرف بی منطق را میزنن . کافیه ۱۰ نفربر نقاط مختلف کشور آلوده بشن تا شاهد فاجعه باشیم . قبلا با مورد مشابه ( کنگو کریما ) مواجه بودم و میدونم خطرناکتر از اونیکه که گفته میشه
نظر شما: