تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۳۳۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۷

مجازات زائران حامل مواد مخدر

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: با زائران حامل موادمخدر مطابق قانون برخورد می شود و آنان از ادامه این سفر معنوی باز خواهند ماند.
تدبیر24: «علیرضا جزینی» افزود: طبق ماده 17 قانون مبارزه با مواد مخدر، زائری که اولین بار دست به چنین کاری زده اند، گذرنامه آنان ابطال و به مدت یک تا پنج سال و در صورت تکرار پنج تا 15 سال ممنوع الخروج می شوند.

وی ادامه داد: ستاد مبارزه با مواد مخدر برای حفظ شان و جایگاه کشور و هموطنان، این قانون را به صورت کاملاً جدی اعمال می کند و با زائران حامل مواد مخدر مطابق قانون برخورد کرده و آنان را از ادامه این سفر معنوی باز خواهد داشت.

جزینی با بیان اینکه در سال گذشته حتی یک گرم مواد مخدر در موسم حج از کشور خارج نشده، گفت: کشور عربستان قوانین بسیار سخت و مجازات های سنگینی را برای کسانی که حتی داروهای پزشکی حاوی کدئین به همراه دارند، در نظر می گیرد.

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر خاطرنشان کرد: زائرانی که نیاز به استفاده از دارو دارند حتماً با پزشک کاروان خود هماهنگ کنند و به صورت خودسرانه اقدام به حمل داروهای پزشکی نکنند، زیرا این کار عواقب سنگینی برای آنان به بار خواهد آورد.

جزینی با تبیین کشف چهار و 154 کیلوگرم انواع موادمخدر در یک هفته گذشته، ادامه داد: استان فارس با کشف دو هزار و 909 کیلوگرم حشیش بیشترین مقدار کشفیات موادمخدر را طی یک هفته گذشته داشته و رتبه بعدی مربوط به استان خراسان جنوبی با کشف 576 کیلوگرم تریاک است.

وی افزود: کشفیات هفته گذشته در سه مورد اقدام اطلاعاتی و 11 مورد اقدام عملیاتی به دست آمده است.

نخستین کاروان زائران حج تمتع سال 1393 روز جمعه - 14 شهریور ماه - به سرزمین وحی اعزام می شوند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: