تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۳۳۹۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۹
اما هرچه از انتخابات 24 خرداد 92 فاصله مي گيريم نامهرباني ها نسبت به اين مرد تاريخ ساز بيشتر از گذشته مي شود. گويي برخي يادشان رفته كه اگر اين فداكاري و مردانگي عارف نبود شايد سرنوشت كشور چيزي غير از اين بود.
تدبیر24:محمد آيتي - كمتر كسي است كه با نام، سابقه و يا اخلاق دكتر محمدرضا عارف بيگانه باشد. عارف در چند دهه اخير يكي از موثرترين چهره هاي سياسي، علمي و اخلاقي اين مرز و بوم بوده. مردي دانشمند كه خيلي كم عصباني مي شود و به لحاظ اخلاقي هميشه و همه وقت الگويي براي بسياري از سياستمداران بوده است. هرچند عارف سالها بر مسند پست هاي كليدي تكيه زده اما شناخت خيلي ها و مخصوصا جوان ترها از او به انتخابات خرداد 92 باز مي گردد. جايي كه عارف با تواضع و متانت، منافع شخصي را فداي منافع عمومي كرد و با انصراف از صحنه مبارزه سياسي راه را براي وحدت هرچه بيشتر اصلاح طلبان باز و هموار كرد. امروز كه حسن روحاني رييس جمهور كشور است بيشتر مي توان به اين فداكاري عارف فكر و از آن درس گرفت. عارف از لحظه كنار كشيدن خود در انتخابات و مخصوصا پس از پيروزي حسن روحاني قهرمان بسياري از مردم و اصلاح طلبان شد و امروز بيش از پيش در دل حاميان رييس جمهور جا باز كرده است.
اما هرچه از انتخابات 24 خرداد 92 فاصله مي گيريم نامهرباني ها نسبت به اين مرد تاريخ ساز بيشتر از گذشته مي شود. گويي برخي يادشان رفته كه اگر اين فداكاري و مردانگي عارف نبود شايد سرنوشت كشور چيزي غير از اين بود.

شايد بسياري از دولتي ها و برخي رسانه هاي حامي دولت، دين خود را آنطور كه شايسته و بايسته است به عارف ادا نكردند. اينقدر اين ناملايمات در ماه هاي اخير زياد شده كه برخي از مطبوعات اصلاح طلب يا حامي دولت يازدهم اصلا نامي از عارف در جريان سازي هاي آينده كشور نمي برند. در شرايطي كه عارف مي تواند با حضور و مديريت خود در انتخابات پيشرو مجلس، قوه مقننه اي را به دست بگيرد كه بيش از هر زمان ديگر عصاي دست دولت تدبير و اميد باشد. اما محمدرضا عارف اين روزها را هم خوب يا بد سپري مي كند و همچنان با سكوت خود اجازه نداده است كه با برخي اظهار نظرهاي انتقادي كام مردم را از اين حماسه بزرگ سياسي تلخ نمايد. او خوب مي داند كه اين پيروزي به همين راحتي به دست نيامده كه بخواهد به همين راحتي خرابش كند. باز هم بايد به اين روش اخلاقي و متواضعانه اين مرد سياسي و علمي كشور دست مريزاد گفت.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
0
2
اولین پیروز انتخابات 92 دکتر عارف بود.
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها