تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۳۴۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۶
دو نفر مصدوم از سوی عوامل اورژانس به بىمارستان خاتم‌الانبیاء جاسک منتقل شدند و دیگر سرنشینان از صحنه متواری گردیدند. گفته می‌شود مسافران خودرو از اتباع خارجی غیرمجاز بوده‌اند.
تدبیر24: چهار تبعه غیرمجاز و راننده ایرانی، در پی تصادف خودرو در آتش سوخته و جان باختند.

مهراب افغان‌زهی رئیس اورژانس جاسک امروز در همین راستا اظهار داشت: واژگونی یک دستگاه خودرو پژوه 405 ساعت 23 شب گذشته (چهارشنبه شب) در مسیر جاسک ـ میناب در 90 کیلومتری غرب شهرستان جاسک، منجر به کشته شدن پنج نفر و زخمی شدن دو نفر شد.

وی با بیان اینکه افراد فوت شده کاملا در آتش سوخته‌اند، گفت: دو نفر مصدوم از سوی عوامل اورژانس به بىمارستان خاتم‌الانبیاء جاسک منتقل شدند و دیگر سرنشینان از صحنه متواری گردیدند. گفته می‌شود مسافران خودرو از اتباع خارجی غیرمجاز بوده‌اند.

لازم به ذکر است از آنجایی که بخش شرقی استان هرمزگان و شهرستان جاسک با غرب استان سیستان و بلوچستان هم‌مرز است، محورهای منتهی به این بخش از هرمزگان همواره به عنوان راهی برای دسترسی قاچاقچیان و اتباع بیگانه غیرمجاز به سایر شهرهای کشور از جمله بندرعباس مورد توجه است.

طبق اطلاعات موجود بسیاری از خودروهای حامل اتباع بیگانه غیرمجاز که در شهرستان جاسک دیده می‌شود، مسافران غیرمجاز خود را از شهرهای سیستان و بلوچستان سوار می‌کنند، که به دلیل ریسک بالایی جابجایی، قاچاقچیان از آنها مبالغی قابل توجهی و در حدود 500 هزار تومان به بالا بسته به محل سوار شدن، اخذ می‌کنند.

معمولا برای این کار از خودروهای پژو 405 استفاده می‌شود که در آن بعضا بیش از 10 نفر سرنشین نیز جا داده می‌شوند که این امر باعث بروز حوادثی مشابه طی ماه‌های گذشته نیز شده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها