تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۳۴۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۰

نیروهای ائتلاف افغانستان در ایران

واشنگتن پست اعلام کرد که یک هواپیما تحت اجاره نیروهای ائتلاف در افغانستان ناگزیر به فرود در فرودگاه بندرعباس شد.
تدبیر24: این هواپیما شرکت ˈفلای دبیˈ تحت اجاره نیروهای ائتلاف در افغانستان بوده و با 100 سرنشین از نیروهای آمریکایی از پایگاه بگرام به سوی دبی حرکت می کرده است.

بر اساس این گزارش جت های ایرانی این هواپیمارا تعقیب کرده و خواستار ترک فضای ایران شدند اما با اعلام کاپیتان این هواپیما مبنی بر نداشتن سوخت کافی، در فرودگاه بندرعباس بر زمین نشست.

نیویورک تایمز نیز به نقل از یک مقام دولتی آمریکا نوشت: فرود این هواپیما در ایران مساله ای نیست که موجب نگرانی باشد و ناشی از یک مشکل اداری یا فنی بوده و بزودی حل و فصل می شود.

یک سخنگوی سفارت امارات در واشنگتن نیز این موضوع را تائید کرده اما گفته که اطلاعات بیشتری ندارد.

وزارت امورخارجه امریکا روز جمعه هم اعلام کرد : یک هواپیمای اجاره ای حامل حدود یکصد امریکایی از پایگاه هوایی امریکا در بگرام افغانستان به مقصد دوبی پس از منحرف شدن به حریم ایران به دلیل مسائل مربوط به برنامه پروازی، به سلامت در دوبی به زمین نشسته است.

منبع: واشنگتن پست
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: