کد خبر: ۳۴۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۰

برگزاری جلسات تخصصی جوانان استان با معاونین محترم استاندار

جلسه هم اندیشی جوانان در خصوص کار آفرینی واشتغال با معاون محترم توسعه مدیریت ومنابع انسانی استاندار
تدبیر24: این جلسه پنج شنبه ساعت 17 شروع وبیش از 2 ساعت بطول انجامید  در سالن جلسات سرکار خانم دکتر اربابی برگزار گردید.جلسات تخصصی در مورد مسائل جوانان به همت مشاور جوان استاندار ،سید محسن کالوندی برگزار گردید.

سرکار خانم دکتر اربابی : تمام کسانی که در این استان زندگی می کنند باید در پیشرفت آن بکوشند- باتوجه به تغییر نگاهها باید از نیروی جوان وخلاق استفاده کرد.باید از مدرک گرایی بپرهیزیم ومهارت آموزی را فرا بگیریم.

سید محسن کالوندی افزود کار آفرینی واشتغال جوانا ن عزم وهمت جدی را می طلبد.در آیات قرا ن تاکید شده است خداوند تقدیر امتی را تغییر نمی دهد تا خود ان امت بخواهند.که ملت ها برای تغییر باید اول خودشان شروع کنند.از شاخص های توسعه امنیت  اقتصاد وعلم است وباید برای توسعه استان ،برروی آن سرمایه گذاری کرد.این جلسات به با حضور اقشار مختلف جوانان از سراسر استان وبصورت تخصصی با معاونین محترم استاندار برگزار می گردد.

جلسه هم اندیشی جوانان در خصوص امنیت  وفضای امنیتی وفرصت های سرمایه گذاری  با معاون محترم امنیتی وانتظامی  استاندار
این جلسه جمعه ساعت 10 صبح شروع وبیش از 2 ساعت بطول انجامید  در سالن جلسات استانداری با حضور گروههایی از جوانان از سراسر استان ومشاوران جوان فرمانداران  برگزار گردید.جلسات تخصصی در مورد مسائل جوانان به همت مشاور جوان استاندار ،سید محسن کالوندی برگزار گردید.
در این جلسه آقای علی اصغر کشاورز سخنانی در مورد مسائل اجتماعی وسیاسی بیان فرمودند.


جلسه هم اندیشی جوانان در خصوص مسائل سیاسی واجتماعی  با مدیرکل سیاسی واتنخابات استانداری
این جلسه پنج شنبه ساعت 21 شروع وبیش از 2 ساعت بطول انجامید  در سالن جلسات  در استانداری برگزار گردید.جلسات تخصصی در مورد مسائل جوانان به همت مشاور جوان استاندار ،سید محسن کالوندی برگزار گردید.در این جلسه مسائل ومشکلات جوانان در مورد مسائل اجنماعی در سطح استان بررسی وتبادل نظر گردید.

میرشکاری: جوانان حلقه اتصال مردم ودولت-  به اتاق های فکر در حوزه امنیت برای آرامش فکر می کنیم- بهترین راه حل مشکل مواد مخدر ،فرهنگ سازی است.

سید محسن کالوندی افزود این جلسات به با حضور اقشار مختلف جوانان از سراسر استان وبصورت تخصصی با معاونین محترم استاندار برگزار می گردد.

کالوندی:از شاخص های توسعه امنیت  اقتصاد وعلم است وباید برای توسعه استان ،برروی آن سرمایه گذاری کرد

تشکر از معاونین محترم استاندار که وقت خود را در اختیار جوانان گذاشتند.

برچسب ها: تدبیر24 اشتغال
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: