تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۳۴۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵
رئیس فدراسیون والیبال گفت: تیم ملی برای کسب مدال طلا راهی بازی‌های آسیایی می‌شود.
تدبیر24: محمدرضا داورزنی پس از مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران اظهار کرد: سه سال بود که تجلیل از قهرمانان به تاخیر افتاده بود و جمعه توفیقی شد تا ورزشکاران پاداش خود را از رئیس‌جمهور بگیرند. به هر حال تیم ما در لهستان به سر می‌برد و تنها من و حمزه زرینی بودیم که پاداش‌ها را دریافت کردیم.

او ادامه داد: به هر حال تجلیل قبل از اعزام به بازی‌های آسیایی روحیه مضاعفی به قهرمانان می‌دهد و امیدوارم تا بعد از بازی‌های آسیایی به قول آقای دکتر روحانی به سرعت از قهرمانان تجلیل شود تا آن‌ها عرقشان خشک نشده پاداش‌هایشان را بگیرند.

داورزنی در پاسخ به ایسنا مبنی بر اینکه با توجه به احتمال حضور تیم ملی در مرحله نهایی قهرمانی جهان و فاصله سه روزه تا بازی‌های آسیایی آیا خستگی بر کار تیم تاثیر نخواهد گذاشت، گفت: ما طبق برنامه‌ریزی قرار گذاشته ‌ایم تا تیم از ورشو به طور مستقیم راهی اینچئون شود. باید ببینیم وضعیت تیم ملی در قهرمانی جهان چطور خواهد شد. اگر به فینال برسیم که این اتفاق می‌افتد اگر نرسیم تیم حتی فرصت دارد در ایران استراحت و تمرین کند.

او ادامه داد: ما 22 اسم به مسئولان بازی‌های آسیایی اعلام کرده‌ایم. طبق برنامه اگر تیم سالم و سلامت و بدون آسیب‌دیدگی باشد با قدرت راهی اینچئون خواهد شد اما اگر خدای نکرده اتفاقی هم بیافتد به سرعت بازیکنان را جایگزین می‌کنیم. باید ببینیم وضعیت تیم چطور پیش خواهد رفت.

داورزنی همچنین گفت: سه یا چهار بازی اول ما آنقدر دشوار نیست و تقریباً برای ملی‌پوشان دست‌گرمی خواهد بود. اصلی‌ترین حریفان ما کره، چین و ژاپن هستند که در ادامه با آن‌ها رقابت می‌کنیم.

داورزنی در پاسخ به این سوال که آیا والیبال در اینچئون قهرمان می‌شود یا نه گفت: قطعاً مدال طلا را کسب خواهیم کرد. حضور ما در بازی‌های آسیایی برای کسب مدال طلاست.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها