تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۳۴۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۵
دو تن از مسئولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ادعای برخی سایت ها مبنی خداحافظی پنج مقام (چهار معاون و یک مدیرکل) این وزارتخانه را تکذیب کردند.
تدبیر24:  این رسانه ها مدعی شده اند که علاوه بر «جعفر توفیقی» مشاور عالی رضا فرجی دانا، «جعفر میلی منفرد» معاون آموزشی، «سعید سمنانیان» رییس هیات مرکزی جذب، «مجتبی صدیقی» رییس سازمان امور دانشجویان و «آرش صادقی» مدیرکل حوزه حراست وزارت علوم از این وزارتخانه خداحافظی کرده اند.

این رسانه ها دلیل این خداحافظی را «درخواست مجلس شورای اسلامی» و با هدف «اثبات حسن نیت از طرف دولت با وجود برخی از ناملایمات و همکاری تام و تمام با مجلس» عنوان کردند و مدعی شدند که این تغییرات توسط «محمدعلی نجفی» سرپرست وزارت علوم انجام شده است.

عبدالحسین فریدون مشاوروزیرعلوم و مدیر کل حوزه وزارتی گفت که چنین اخباری صحت ندارد و وی از آن بی خبر است.

مهدخت علوی بروجردی مشاور وزیر علوم و مدیرکل روابط عمومی این وزارتخانه نیز چنین تغییراتی را رد کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها