تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 14
کد خبر: ۳۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۹

چراغ سبز باشگاه هامبورگ به پرسپولیس

مسئولان باشگاه هامبورگ برای برگزاری بازی با پرسپولیس چراغ سبز نشان می‌دهند.
به گزارش تدبیر24 به نقل از فارس،در آخرین گفت‌وگویی که حسینی مسئول روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس با هامبورگ انجام داد آنها تمایل خود را برای برگزاری دیدار با پرسپولیس و توافق نهایی اعلام کردند.

 

پیش از این هامبورگ رقمی را پیشنهاد داده بود که با رقم پیشنهادی پرسپولیس دچار اختلاف بود. پیشنهاد دوم هامبورگ نیز مورد قبول قرار نگرفت و مورد اختلاف دیگری که در این مذاکرات وجود داشت درخواست اختصاص یافتن حق پخش تلویزیونی در آلمان به باشگاه هامبورگ بود.

 

در این سه زمینه‌ای که اختلاف وجود دارد هامبورگی‌ها اعلام آمادگی کردند که در مذاکراتی این مسئله را حل کنند و مشتاق هستند تا این دیدار برگزار شود به هر حال مذاکراتی قرار است انجام تا این موضوع نهایی شود.

 

همچنین پیگیری دیدار ستارگان میلان و پرسپولیس هم انجام می شود. قرار است فرانکو بار‌ه‌سی رئیس کانون پیشکسوتان باشگاه میلان نیز شرایط برگزاری این دیدار را اعلام کند و وضعیت این مسابقه نیز به زودی مشخص شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: