تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۳۴۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۵

مهاجرت معکوس در سرزمینهای اشغالی

در پی گسترش مهاجرت معکوس در سرزمین های اشغالی ، سرویس امنیت داخلی اسراییل (شاباک) با فراخوان برخی شهروندان ایرانی الأصل مقیم سرزمین های اشغالی ، آنان را برای همکاری اطلاعاتی تحت فشار قرار داده است.
تدبیر24: در گزارشی آورده است مهاجرت معکوس در سرزمین های اشغالی به شدت در حال افزایش است.  

بر اساس گزارش های رسمی، درکمترین آمار ارائه شده ، جمعیت صهیونیست های مقیم خارج ۷۵۰ هزار نفر و یا به عبارت دیگر بیش از ۱۰ درصد جمعیت کل اسرائیل گزارش شده است. این آمار از سوی وزارت مهاجرت و جذب رژیم صهیونیستی اعلام شده است اما گزارش ها و آمارهای مستقل، جمعیت شهروندان صهیونیست مقیم خارج را بیش از این اعلام می کنند.

همچنین بر اساس یک نظر سنجی که در هفته های اخیر شبکه هاآرتص به عمل آورده است بیش از یک سوم مردم ساکن در سرزمین های اشغالی خواستار ترک این مناطق هستند.
 
عمده یهودیانی که از سرزمین های اشغالی خارج می شوند در پاسخ به دلایل خروج خود می گویند: "نباید بپرسید که چرا اسرائیل را ترک کردیم، بلکه باید بپرسید که چرا این همه مدت آنجا بودیم؟ دولت ما نتوانسته است به تعهدات خود جامه عمل بپوشاند."

عدم برقراری امنیت روانی برای ساکنین اسرائیل، مهمترین دلیل عنوان شده برای مهاجرت بیان شده است.
مقامات اسرائیلی نیز علی رغم نگرانی های  خود در مورد این مهاجرت ها، به گونه ای قصد دارند تا این معضل را به یک فرصت تبدیل کنند تا بتوانند از این پتانسیل برای تقویت شبکه های جاسوسی خود استفاده نمایند.

به گفته برخی از یهودیان ایرانی الأصل مقیم اسرائیل که قصد خروج از این کشور را دارند ، سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی ( شاباک ) با تحت فشار قرار دادن آنها سعی دارد تا از آنها به عنوان ابزاری برای شبکه های جاسوسی خود استفاده نماید. از آنجا که این افراد با یهودیان ایرانی به راحتی ارتباط دارند یا می توانند ارتباط برقرار کنند ، لذا مناسب ترین گزینه برای نفوذ به جامعه یهودی ایران هستند. 

منبع: نشریه فارین پالیسی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: