تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۳۴۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۰

ورود گردشگران رالی به کشور

این گروه پنجمین گروه از گردشگران خارجی طبیعت گرد است که امسال از طریق مرز بازرگان وارد کشور شد.
تدبیر24: گروه گردشگران ˈرالی ترانس ایران 2ˈ روز پنجشنبه از طریق مرز بازرگان در شمال غرب کشور وارد ایران شدند.

رییس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ماکو گفت: این گروه شامل 38 نفر است که 17 نفر آنان را بانوان گردشگر خارجی تشکیل می دهند.

محرم عبداللهی افزود: اعضای گردشگران رالی ترانس ایران 2 از کشورهای فرانسه و ایتالیا هستند که با 19 دستگاه خودرو وارد کشور شدند.

وی با اشاره به اینکه هدف این افراد طبیعت گردی است گفت: آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، لرستان، کرمانشاه، همدان، چهارمحال وبختیاری، فارس، اصفهان، یزد، مازندران، سمنان، گیلان و قزوین مسیر گردشگری این گردشگران است.

وی اضافه کرد: این گروه بعد از دیدار از طبیعت استانهای یاد شده هشتم مهرماه از طریق مرز بازرگان از کشور خارج می شوند.

این گروه پنجمین گروه از گردشگران خارجی طبیعت گرد است که امسال از طریق مرز بازرگان وارد کشور شد.

آخرین گروه از گردشگران خارجی که از طریق این مرز وارد کشور شده بود دوچرخه سواران جاده ابریشم بودند که پس از 12 هزار کیلومتر رکابزنی و بازدید از بناهای تاریخی و فرهنگی شهرهای قوچان، بجنورد، گنبد، سمنان، تهران، تاکستان، میانه و تبریز دو روز قبل از طریق همین مرز از کشور خارج شدند.

بازرگان در منتهی الیه شمالغرب کشور و در فاصله 20 کیلومتری غرب شهرستان ماکو و از مبادی مهم ورود و خروج مسافر از کشور است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: