تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۳۶۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۶
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ صبح امروز با حضور در یکی از مدارس دخترانه ضمن نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی جدید بر ضرورت پیروی از دستورات پلیس مدرسه از سوی رانندگان تاکید کرد.
تدبیر24: سرهنگ تیمور حسینی صبح امروز با حضور در مدرسه دخترانه شایستگان ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به ضرورت استفاده از سرویس‌های مجاز مدارس از سوی والدین و مسئولان آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: به والدین هشدار می‌دهم که حتما برای جابجایی فرزندانشان از رانندگان و خودروهایی استفاده کنند که دوره‌های آموزشی را گذرانده و دارای برگه‌های معاینه فنی و برچسب سرویس مدرسه هستند.

حسینی در ادامه تعدادی از دانش آموزان این مدرسه را به عنوان پلیس مدرسه اعلام کرد و گفت: بحث پلیس مدرسه و همیاران پلیس موضوعی است که علاوه بر اینکه مسئولیت پذیری را به دانش آموزان آموزش می‌دهد در بحث ترافیک و کاهش حوادث رانندگی نیز به کمک پلیس آمده است.

وی با تاکید بر نقش و جایگاه پلیس مدرسه اظهار کرد: برخی پلیس مدرسه و فعالیت دانش آموزان در قالب پلیس را جدی نمی‌گیرند و گاهی دیده شده که رانندگان به دستور ایست و فرمان‌های پلیس مدرسه بی توجهند به همین دلیل لازم می‌دانم تاکید کنم در صورتی که هر یک از رانندگان از دستور پلیس مدرسه تمرد کنند و این موضوع از سوی پلیس مدرسه به اطلاع ماموران راهور برسد، برای راننده متخلف جریمه و نمره منفی صادر خواهد شد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: بر همین اساس برابر بند 19 جدول تخلفات پرخطر رانندگی عدم توجه به فرمان ایست پلیس مدرسه علاوه بر جریمه 50 هزار تومان، سه نمره منفی برای خودروهای شخصی و پنج نمره منفی برای خودروهای عمومی و سنگین را در پی خواهد داشت.

حسینی در ابتدای سخنانش به بیان خاطراتی از دوران تحصیل خود پرداخت و از دانش آموزان خواست فرصت تحصیل را مغتنم شمرده و از آن بهره کافی را ببرند، چرا که دوران تحصیل از مهمترین دوران زندگی هر فرد محسوب می‌شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها