تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۳۶۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۶
مدیرعامل اتحادیه صنایع لبنی:

تمام روغنهای گیاهی مضرنیستند

مدیرعامل اتحادیه صنایع لبنی کشور با بیان اینکه از امروز بکارگیری روغن پالم در فرآورده های لبنی ممنوع شد، گفت: اما هنوز بخشنامه ای در این خصوص ابلاغ نشده است.
تدبیر24: محمدرضا اسماعیلی افزود: این بخشنامه از سوی سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت، درمان آموزش پزشکی تصویب شده است.

وی اظهار داشت: طی ماه های اخیر، با برخی از صنایع لبنی که مجوز مصرف روغن های گیاهی را داشتند نیز برخورد شد که آنان نیز متضرر شدند.

اسماعیلی با بیان اینکه این روغن در فرآورده های شیر و ماست استفاده نشده است، گفت: برخی از صنایع تنها با دریافت مجوز وزارت بهداشت مجاز به استفاده از روغن پالم در تولید برخی از فرآورده های لبنی نظیر انواع بستنی، پنیر پروسس و پنیر پیتزا بوده اند لذا شرکت هایی که بدون مجوز از روغن پالم استفاده کرده اند کار غیرقانونی انجام داده اند.

به گفته وی، برخی صنایع با توجه به اینکه خط تولید خود را برای استفاده از روغن گیاهی مجهز کرده بودند بعد از اقدام وزارت بهداشت با مشکل مواجه شدند چرا که هنوز مجوز آنها باطل نشده بود بنابراین دو ماه مهلت داده شد تا فرآورده های خود را طبق پروانه صادره تولید کنند.

وی تاکید کرد: این در حالیست که تولیدکنندگان محصولات لبنی باید در صورت استفاده از روغن گیاهی پالم روی ظروف محصولات برچسب استفاده از این روغن را درج می کردند.

وی معتقد است: استفاده از روغن های گیاهی همچون آفتابگردان و یا ذرت مضر نیست و از سازمان غذا و دارو خواست تا روغن گیاهی پالم را در صورت مضر بودن از چرخه مصرف صنایع حذف کند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: