تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۳۶۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۵

اعلام حضور«جنبش مردمی پاکستان»

«جنبش مردمی پاکستان» به عنوان یکی ازاحزاب عمده مخالف دولت پاکستان که تاکنون بیشتر به عنوان یک گروه مذهبی شناخته می شد ، پنجشنبه شب به عنوان یک حزب سیاسی، رسما اعلام موجودیت کرد.
تدبیر24: «طاهر القادری» رهبر حزب جنبش مردمی پاکستان که نقش عمده ای دربراه انداختن تحصن ها وتظاهرات ضددولت پاکستان طی بیش از یک ماه ونیم اخیر، ایفا کرده است، ساعتی پیش در سخنرانی در جمع هوادارانش در اسلام آباد اعلام کرد که «جنبش مردمی پاکستان» از این پس به عنوان یک حزب سیاسی عمل خواهد کرد ودرانتخابات آتی پاکستان حضوری فعال خواهد داشت.

طاهر القادری که تاکنون بیشتر به عنوان یک شخصیت مذهبی درپاکستان شناخته می شد، دربرخی صحنه های سیاسی پاکستان نیز حضور داشت اما اخیرا بطور جدی وارد عرصه سیاسی دراین کشور شده است وقصد دارد در انتخابات پارلمانی آتی این کشور، تعداد قابل توجهی ازکرسی های پارلمان را برای حزب سیاسی تحت رهبری خود تصاحب کند.

طاهر القادری به همراه «عمران خان» رهبر حزب تحریک انصاف، به عنوان دو چهره شناخته شده مخالف دولت نواز شریف، ازروز23مرداد ماه امسال وهمزمان با سالروز استقلال پاکستان، دهها هزار نفر ازهواداران خود رابه پایتخت این کشور کشاندند وبیش ازیک ماه نیم است که بطور بی وقفه دراسلام آباد تحصن و تجمع های ضد دولتی برگزار می کنند.

تحصن ها وتظاهرات ضددولتی درپایتخت پاکستان، تبعات اقتصادی وسیاسی زیادی برای این کشور داشته وتاکنون روسای جمهوری سریلانکا، مالدیو و چین سفر خود را به اسلام آباد به تعویق انداخته اند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: