تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 14
کد خبر: ۳۶۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷

تب‎مالت، بیماری شایع در سلسله

یک متخصص بیماری‎های داخلی گفت: بیماری تب‎مالت، از جمله بیماری‎های شایع در سطح شهرستان سلسله است.
تدبیر24: دکتر علی یوسفوند در منطقه لرستان، اظهارکرد: تب‎مالت از جمله بیماری‎های عفونی است که از طریق دام و محصولات دامی به انسان منتقل می‎شود.

وی ادامه داد: از آنجایی که سلسله، شهرستانی دامپرور است، این بیماری نیز در سطح آن از شیوع بیشتری دارد.

این متخصص بیماری‎های داخلی در مورد علائم این بیماری، گفت: این بیماری در ابتدا به صورت خفیف و سپس به صورت دردهای مفصلی مزمن که مریض را زمین‎گیر می‎کند، خود را نشان می‎دهد.

یوسفوند تصریح‌کرد: اگر این بیماری فورا درمان نشود منجر به ایجاد مشکلات مفصلی شدید در فرد بیمار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تنها پیشگیری‎های پزشکی کافی نیست و باید دامپزشکی استان و شهرستان با شناسایی، قرنطینه و درمان دام‎های مبتلا در این زمینه کمک کنند تا به تبع آن، کل استان نیز درگیر این بیماری نشود.

وی تأکید کرد: باید رسانه‎های عمومی و خصوصا صدا‎و‎سیما در ارتباط با این بیماری و راه‎های مقابله با آن برنامه‎های بیشتری را تدارک دهند و آگاه‎سازی بیشتری را در مردم ایجاد کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: