تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۳۷۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۷
رییس کل گمرک ایران؛
رییس کل گمرک ایران از اجرایی شدن سامانه جامع گمرکی خبر داد و گفت: این سامانه فعالیت های گمرک را الکترونیکی کرده و براساس آن واردکنندگان، صادرکنندگان و ترانزیت کنندگان می توانند در 24 ساعت شبانه روز بدون مراجعه حضوری به گمرک و از دفاتر خود خدمات را دریافت کنند.
تدبیر24: مسعود کرباسیان درجمع خبرنگاران در خصوص سامانه جامع گمرکی، افزود: افزایش صحت فعالیت ها و کاهش هزینه ها از دیگر مزایای این سامانه است، ضمن آنکه دولت نیز مطمئن خواهد بود که امور با سلامت انجام می شود.

به گفته وی، با راه اندازی سامانه جامع گمرکی خدمت گیرندگان تنها یکبار برای ارایه اسناد کاغذی باید به گمرک مراجعه کنند که البته بهتر است سیستمی راه اندازی که کل اسناد از طریق آن دریافت و امور با امضای الکترونیک انجام شود.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی تصریح کرد: با راه اندازی سامانه جامع گمرکی 90 درصد فعالیت ها الکترونیکی شده 10 درصد باقیمانده نیز مربوط به مقررات و سایر موارد است.

وی با بیان آنکه 23 سازمان باید اقداماتی را انجام دهند تا واردات، صادرات و همچنین ترانزیت انجام شود، گفت: با راه اندازی این سامانه اطلاعات یک کشتی قبل از ورود به بندر به گمرک ارایه خواهد شد.

وی ادامه داد: بنابراین گمرک اطلاعات کالاها را قبل از ورود به بندر دارا خواهد بود ضمن آنکه در زمان تخلیه در انبارها نیز گمرک اطلاعات لازم را داراست و کالا به قبض انبار الکترونیک وصل می شود.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی تصریح کرد: همچنین براساس طرح جامع گمرکی استانداردها و مجوزها دیگر به صورت کاغذی نخواهد بود زیرا بستر الکترونیک آن فراهم شده که این امر از جعل جلوگیری کرده و فعالیت ها را سرعت می دهد.

کرباسیان افزود: با افزایش سرعت فعالیت ها و کاهش معطلی میزان درآمدهای گمرکی دولت افزایش یافته و از انجام مکاتبات مشکل زا نیز جلوگیری می شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها