تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۳۷۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸

درگیری هلاکت بار پلیس و طالبان

31 عضو گروه طالبان طی شبانه روز گذشته در مناطق مختلف افغانستان در درگیری با نیروهای ارتش و پلیس این کشور کشته و 8 تن دیگر از آنان زخمی شدند.
تدبیر24: وزارت کشور افغانستان روز شنبه با انتشار بیانیه اعلام کرد که در عملیات نیروهای پلیس در استان های کابل، قندهار، زابلف میدان وردک، لوگر، غزنی و نیمروز 12 عضو گروه طالبان کشته، 5 تن زخمی و 8 تن دیگر از آنان بازداشت شدند.

براساس بیانیه این وزارتخانه ،در این عملیات تعدادی سلاح و مهمات بدست نیروهای افغان افتاد و 4 عدد بمب جاسازی شده کنار جاده ای نیز کشف و خنثی شد.

وزارت دفاع افغانستان نیز روز شنبه با انتشار بیانیه اعلام کرد که 19 تن از اعضای گروه طالبان در 5 استان افغانستان کشته، 3 تن زخمی و 9 عدد بمب جاسازی شده کنار جاده ای کشف و خنثی شد.

براساس این بیانیه 3 سرباز ارتش نیز در این مدت بر اثر انفجار بمب جاسازی شده در کنار جاده ای نیز کشته شدند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: