تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۳۷۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۳

بهترین های فوتبال ساحلی 2014

سازمان جهانی فوتبال ساحلی قصد دارد برای نخستین بار طی مراسمی بهترین های این رشته در سال 2014 را انتخاب کند.
تدبیر24: در این مراسم بهترین بازیکن، دروازه بان، مربی و تیم فوتبال ساحلی در سال 2014 معرفی خواهند شد.
این جوایز بر اساس عملکرد بازیکنان در داخل زمین و بیرون زمین است و آرا توسط دو گروه جمع آوری خواهد شد. گروه اول هیأت ژوری بین المللی است که شامل مربیان و کاپیتان های تیم های ملی کشورهای فعال در فوتبال ساحلی می شود و گروه دوم متخصصان سازمان جهانی فوتبال ساحلی هستند.
70% رأی ها مربوط به هیأت ژوری و 30% آرا مختص به کمیته تخصصی سازمان جهانی فوتبال ساحلی خواهد بود. بر همین اساس کاپیتان ها و مربیان تیم های ملی نمی توانند به خودشان و به بازیکنان و مربیان تیم ملی که در آن کشور هستند رأی دهند. در نهایت بازیکن و مربی که بیشترین تعداد آرا هیأت ژوری به علاوه بیشترین تعداد رأی متخصصین سازمان جهانی را بتواند اخذ کند، به عنوان بهترین بازیکن و مربی سال انتخاب خواهد شد.
سازماندهی و اجرای این موضوع منحصرا توسط سازمان جهانی فوتبال ساحلی انجام می شود و حقوق آن متعلق به این سازمان است.
اعطای جوایز بهترین ها در هر گروه با توجه به عناوین قهرمانی بدست آمده در تقویم سال 2014 است و علاوه بر آن مسابقات جام بین قاره ای 2013 دبی، کوپالاگوس 2013 و کوپاداس ناکواس 2013 را نیز شامل می شود.
مکان و زمان برگزاری این مراسم توسط سازمان جهانی فوتبال ساحلی اعلام خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: