تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۳۷۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۹
نتانیاهو:این ها نفوذی بودند!

اسرائیل 40 هزار یهودی را اخراج می کند

نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به این مهاجران سودان لقب "نفوذی " داده و برخی از سیاستمداران اسرائیلی نیز آنها را تهدیدی برای یکپارچگی یهودیان این کشور می‌دانند.
تدبیر24: دیده‌بان حقوق بشر مستقر در سرزمین‌های اشغالی، اخیرا طی گزارشی مستند، رژیم صهیونیستی را متهم نمود که به اجبار هزاران نفر از مهاجران سودان و اریتره را از سال گذشته مجبور به ترک سرزمین‌های اشغالی کرده‌است.
گروه دیده‌بان حقوق بشر نیز اعلام نموده که اسرائیل با نقض دستورالعمل‌های سازمان ملل متحد، روش‌های مناسب اسکان برای بیش از چهل هزار مهاجر به این کشور را رد کرده‌است.
 "جری‌سیمون" محقق ارشد دیده‌بان حقوق بشر و نویسنده گزارش فوق، رژیم صهیونیستی را به "اجبار جمعی " متهم کرده‌است.
نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به این مهاجران لقب "نفوذی " داده و برخی از سیاستمداران اسرائیلی نیز آنها را تهدیدی برای یکپارچگی یهودیان این کشور می‌دانند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: