تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۳۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۰

دستگیری سلطان تریاک پایتخت

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران‌بزرگ از دستگیری قاچاقچی سابقه‌داری خبر داد که در عملیات غافلگیرانه برای دستگیری‌اش 364 کیلوگرم موادمخدر کشف و ضبط شد.
تدبیر24: سرهنگ اردشیر مطهری در تشریح جزئیات دستگیری یکی از قاچاقچیان سابقه‌دار پایتخت، گفت: در پی دریافت گزارش و اطلاعات مردمی مبنی بر خرید و فروش موادمخدر در محدوده خیابان مختاری تهران توسط یکی از قاچاقچیان سابقه‌دار به نام «جمشید» پرونده‌ای در رابطه با رسیدگی به این موضوع در پلیس مبارزه با موادمخدر تهران تشکیل شد.

وی با بیان اینکه ماموران پایگاه پنجم پلیس مبارزه با موادمخدر تهران‌بزرگ تحقیقات خود را برای دستگیری این فرد آغاز کردند، گفت: پس از هماهنگی‌های لازم، حکم ورود به مخفیگاه این فرد توسط ماموران اخذ و سرانجام در ظهر 25 شهریورماه ماموران ضمن رعایت موازین شرعی و قانونی در عملیات غافلگیرانه به مخفی‌گاه متهم وارد شدند.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران‌بزرگ با بیان اینکه «جمشید» در حالی که سرگرم بسته‌بندی موادمخدر بود، توسط ماموران دستگیر شد، گفت: در بازرسی از مخفی‌گاه وی، 364 کیلوگرم موادمخدر از نوع "تریاک" با لفافه کشف و ضبط شد.

به گفته مطهری، متهم پس از دستگیری برای انجام تحقیقات تکمیلی به مقر پلیس مبارزه با موادمخدر منتقل شد.


 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: