تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۳۸۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴
«علی لاریجانی» رییس مجلس شورای اسلامی پس از اعلام وصول نامه رییس جمهوری برای معرفی «محمود نیلی احمدآبادی» وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کرد که جلسه رای اعتماد روز چهارشنبه هفته جاری (7 آبان ماه) برگزار می شود.
تدبیر24: «حسین سبحانی نیا» عضو هیات رییسه مجلس در جلسه علنی امروز (یکشنبه) ، نامه معرفی محمود نیلی احمد آبادی وزیر پیشنهادی علوم ، تحقیقات و فناوری را قرائت کرد.

متن نامه حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری به رییس مجلس شورای اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر علی لاریجانی

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

با سلام

احتراما، در اجرای اصل 133 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ، شرح حال و برنامه جناب آقای دکتر محمود نیلی احمدآبادی ، برای اخذ رای اعتماد جهت وزارت علوم ، تحقیقات و فن آوری به مجلس شورای اسلامی معرفی می گردد.

حسن روحانی

رییس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت این نامه معرفی اعلام کرد که برنامه ها و زندگینامه وزیر پیشنهادی علوم برای تکثیر ارسال شده است و جلسه رای اعتماد نیز روز چهارشنبه هفته جاری برگزار می شود.

در هنگام قرائت نامه معرفی نیلی احمد آبادی وزیر پیشنهادی علوم برخی از نمایندگان که از منتقدان دولت یازدهم هستند، فریاد دو - دو (مخالف) سردادند.

رییس جمهوری چهارشنبه گذشته در نامه ای به رییس مجلس شورای اسلامی دکتر محمود نیلی احمدآبادی را برای اخذ رای اعتماد جهت وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها