تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۳۸۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۸

حل چالشهای اقتصادی با بخش خصوصی

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه مشکل اصلی استان در حوزه اقتصادیست، مشارکت و تقویت بخش خصوصی را راهکاری موثر برای از میان برداشتن چالش های اقتصادی استان برشمرد.
تدبیر24: ابراهیم رضایی بابادی روز یکشنبه در چهارمین نشست شورای گفت و گوی بخش خصوصی و دولت که با حضور رییس اتاق بازراگانی ایران و فعالان اقتصادی و مدیران استان در سرسرای شهدای دولت برگزار شد، افزود: مشکلات اجتماعی از جمله بیکاری که اینک در استان وجود دارد، تابعی از مسایل اقتصادی است که امیدواریم دولت با همکاری بخش خصوصی بتواند بر این مشکلات غلبه کند.

وی ادامه داد: ما بر آنیم تا از تجربیات بزرگان بخش خصوصی کشور و استان برای رفع مشکلات اقتصادی استان بهره گیری گنیم زیرا بر این باورم که بخش خصوصی موتور محرکه اقتصاد کشور است.

استاندار کرمانشاه از فعالان بخش خصوصی استان خواست تا مواردی که بنظرشان موثرند و یا موانعی که بر سر راه فعالیت های بخش خصوصی وجود دارد را به صورت پیشنهادات مکتوب ارائه کنند تا به مراجع تصمیم گیر در مرکز منعکس شده و شاید هم به صورت مصوبه در آیند.



** شورای گفت و گو در دولت یازدهم جان گرفت



رییس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه هم در ادامه، در حالی از جان گرفتن شورای گفت و گوی بخش خصوصی و دولت در استان سخن گفت که به باور وی در دولت قبلی التفات چندانی از سوی استاندار وقت به آن نمی شد و تنها دو مورد جلسه این شورا تشکیل شد.

'کیوان کاشفی' افزود: اکنون و با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید فضای کشور متحول شد و در حوزه اقتصادی هم در استان بارها نشست شورای گفت و گو را برگزار کرده ایم که هر هفته در روزهای شنبه و به ریاست استاندار کرمانشاه برگزار می شود به طوری که تاکنون 15 جلسه شورای گفت و گو را برگزار کرده ایم.

وی در ادامه به برخی مصوبات این شورا در حوزه های تجارت، بانک و بیمه و اصناف اشاره کرد.

از جمله مصوبات حوزه تجارت شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان که کاشفی به آنها اشاره کرد، ایجاد توسعه زیرساخت های بازارچه پرویزخان، مکاتبه با گمرک برای ایجاد رویه های صادراتی مشتقات نفتی در گمرک استان، رایزنی با وزارت جهاد کشاورزی برای لغو ممنوعیت صادرات دام زنده، 24 ساعته شدن فعالیت ها در مرز خسروی و پرویزخان، پیگیری راه اندازی بازارچه های جدید تیله کوه و سومار و... می باشد.

وی همچنین مکاتبه استاندار کرمانشاه با رییس کل بانک مرکزی برای گشایش حساب اسنادی یا LC در استان و نیز رفع مشکل واحدهای صنعتی استان به سرمایه در گردش را از مصوبات و اقدامات این شورا در حوزه بانک و بیمه برشمرد ضمن اینکه به گفته کاشفی احداث دو شهرک مشاغل در کرمانشاه برای متمرکز نمودن برخی تاصناف و مشاغل آلاینده نیز از فعالیت های این شورا بوده است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: