تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۳۸۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۱
تیم فوتبال پرسپولیس تهران با درخشش سوشا مکانی که دو ضربه پنالتی بازیکنان راه آهن را مهار کرد، ضمن برتری مقابل راه آهن به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی باشگاه های کشور صعود کرد.
تدبیر24: این دیدار از ساعت 16 و 40 دقیقه امروز یکشنبه در مرحله یک هشتم نهایی آغاز به کار کرد.

این دیدار در پایان 120 دقیقه تلاش با تساوی یک بر یک همراه شد اما در ضربات پنالتی پرسپولیس به برتری چهار بر یک رسید تا به جمع هشت تیم برتر ملحق شود. شاگردان حمید درخشان در مرحله بعدی به مصاف گل گهر سیرجان می روند.

در دقیقه دهم این دیدار هادی نوروزی مهاجم پرسپولیس در محوطه جریمه راه اهن متوقف شد که البرز حاجی پور نقطه پنالتی را نشان داد.

پیام صادقیان از این ضربه را به دستان وحید طالب لو دروزاه بان راه اهن کوبید در توپ برگشتی نیز موفق نشان نداد تا مقهور توانمندی طالب لو شود.

در دقیقه 23 محمد غلامی مهاجم راه آهن در آستانه باز کردن دروازه پرسپولیس قرار داشت که تکل زیبای مایکل اومانا مانع وی شد.

در دقیقه 38 ارسال میلاد محمدی بازیکن جوان راه آهن از کناره زمین با اشتباه دروازه بان ومدافعان پرسپولیس مواجه و درون دروازه سرخپوشان قرار گرفت.

پیش از این صحنه محسن بنگر توپ آغاز مجدد را به سرعت به گردش درآورده و پاس وی به میلاد محمدی رسید و او نیز با ارسال به روی دروازه گلزنی کرد.

یک دقیقه پس از این گل هادی نوروزی در محوطه جریمه راه آهن فرصت گلزنی به دست آورد اما ضربه وی توسط وحید طالب لو مهار شد.

در دقیقه 45 محمد نوری با شوتی از پشت محوطه جریمه دروازه راه آهن را باز کرد اما داور به دلیل خطاری مهاجمان پرسپولیس این گل را نپذیرفت.

در دقیقه 49 این دیدار ارسال هادی نوروزی به دهانه دروازه راه آهن با ضربه سر محمد نوری همراه شد تا کاپیتان پرسپولیس گل تساوی تیمش را به ارمغان بیاورد.

پس از گل تساوی، این دیدار سرد دنبال شد و تا دقیقه 90 اتفاق خاصی روی دروازه ها صورت نگرفت تا کار برای تعیین تیم برتر به دو وقت اضافه پانزده دقیقه ای کشیده شود.

تنها موقعیت گلزنی پرسپولیس در دقیقه 21 وقت های اضافه به دست آمد. در این دقیقه پاس به بیرون امید عالیشاه به محمد نوری رسید اما مهدی طارمی توپ را از نوری گرفت و با ضربه ای بی دقت به بیرون فرستاد.

در نهایت کار برای مشخص شدن تیم پیروز این دیدار به ضربات پنالتی کشیده شد.

مایکل اومانا، سوشا مکانی، مهرداد کفشگری و مهدی طارمی ضربات پنالتی پرسپولیس را تبدیل به گل کردند.

رامین رضائیان برای راه آهن گلزنی اما ضربه بهادر عبدی و علی علیپور از سوی دروازه بان پرسپولیس مهار شد تا شاگردان حمید درخشان به پیروزی دست یابند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها