تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۳۹۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۹
سرپرست ایستگاه هشت سازمان آتش نشانی مشهد گفت: یک دستگاه اتوبوس بی.آر.تی ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر عصر امروز آتش گرفت.
تدبیر24: 'علی اکبر حکم آبادی' روز پنجشنبه افزود: حریق در این اتوبوس بی.آر.تی هنگام جا به جایی مسافران در میدان فجر به طرف پل میدان بار نوغان از داخل موتور آن آغاز شد و به صندلی پنج نفره قسمت انتهایی اتوبوس سرایت کرد.

وی ادامه داد: مسافرین به محض وقوع حریق از اتوبوس پیاده شدند لذا این حادثه خسارت جانی در پی نداشت.

سرپرست ایستگاه هشت سازمان آتش نشانی مشهد گفت: با تلاش مامورین آتش نشان این حریق در همان لحظات اولیه مهار و از گسترش آن جلوگیری شد.

وی افزود: طبق بررسیهای اولیه بروز مشکل در سیمکشی داخل موتور اتوبوس بی.آر.تی علت وقوع آتش سوزی بوده است.

سامانه اتوبوسهای تندرو که با نام بی.آر.تی(مخفف عبارت انگلیسی Bus rapid transit) شناخته می شود با هدف شتاب دادن و افزایش جا به جایی مسافر در شهرهای بزرگ طراحی شده است.

بر این اساس وجه تمایز خط بی.آر.تی با اتوبوسرانی درون شهری عادی ایجاد مسیرهای ویژه و خاص برای رفت و آمد سریع و آسان آنها است.

حمل و نقل عمومی در مشهد به عنوان دومین کلانشهر بزرگ ایران از حدود دو سال پیش به سامانه اتوبوس بی.آر.تی مجهز شده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها